וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "הפלייאוף העליון הוא מתנה לאלי טביב, המועדון נכנס לי ללב"

14.3.2015 / 21:33

מאמן בית"ר ירושלים חגג את הניצחון על רעננה: "צעד ראשון בדרך חזרה לצמרת הכדורגל הישראלי". קריאף: "חמש שנים ייחלנו לרגע הזה". הקבוצה תעמוד לדין. חיים סילבס: "היום כולם יודעים שרעננה היא לא יורדת בטוחה"

צילום מסך

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שבת) את העונה הסדירה בסטייל. הקבוצה של גיא לוי גברה 0:2 על הפועל רעננה ועלתה לפלייאוף העליון מהמקום הרביעי המכובד עם ניצחון שלישי רצוף ומשחק שלישי רצוף ללא ספיגה. קלאודמיר ולידור כהן כבשו לקבוצה מהבירה שתפגוש במחזור הראשון של הפלייאוף את הפועל באר שבע או עירוני קרית שמונה. הקבוצה של חיים סילבס נשרה לפלייאוף התחתון בעקבות התוצאות האחרות ותיאלץ להילחם על חייה בתחתית. אגב, בית"ר ירושלים תעמוד לדין אחרי שמהיציע שאיכלס את אוהדיה נזרקה שקית גרעינים.

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. צילום מסך
פחות מחודשיים בבית"ר ויכול לחייך. גיא לוי/צילום מסך

גיא לוי לא הסתיר את שמחתו בסיום: "שיחקנו משחק עם לחץ סביבתי. החבר'ה שלנו צעירים ולכן הרמה שלנו קצת ירדה. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב ועל זה אנחנו צריכים לעבוד. פלייאוף עליון זה נהדר לבית"ר וזו מתנה לאלי (טביב) שעבר תקופה קשה. המועדון הזה עשה צעד ראשון בדרך חזרה לצמרת של הכדורגל הישראלי".

לוי הוסיף: "העתיד של המועדון הזה מבוסס על עבודה ולא על דיבורים. מה שקובע בסוף זה על המגרש באימונים. יש לנו הרבה שחקנים טובים שצריכים להתקדם ביחד. אם נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה אז בית"ר תגיע לאן שהיא צריכה להגיע. הקרדיט על השיפור מגיע לכל הצוות. אני באתי והשתלבתי במערכת של בית"ר ירושלים. אולי עזרתי לשחקנים למצוא את האמונה, אבל זה צוות שלם שעובד וזה מאוד משמח. בית"ר זה מועדון שנכנס לי ללב. אנחנו לא מדברים, חוזרים לעבוד כדי להמשיך להתקדם ועם האוהדים האלה הכול אפשרי".

אופיר קריאף: "עשינו משהו שייחלנו אליו כבר חמש שנים ועכשיו מסתכלים הלאה. אני חושב שהשתחררנו. כולם חופשיים ויש להם שקט ומגיע קרדיט לכל הצוות. רצינו להיות בפלייאוף עליון אחרי חמש שנים ששרדנו במאבקי תחתית וזה לא המקום שבית"ר צריכה להיות בו".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
סיום עונה בטעם מר. חיים סילבס/קובי אליהו

חיים סילבס, המאמן המפסיד שנשר לפלייאוף התחתון אמר: "אין מה לעשות, זה עניין של מספרים בסופו של דבר. נתנו פייט אדיר, גם היום. מי שיצטרך לנצח אותנו יודע שיצטרך לעבוד קשה. לא נכנסנו לשישייה הראשונה, אבל הפתענו את כולכם. היום הפועל רעננה כבר לא הפתעה, אבל אני מאוכזב מאוד שלא הצלחנו להתברג בשישייה. ידענו שגול אחד ישנה את המשחק ויכריע, ניסינו, לא הלך".

"עכשיו נהיה בפלייאוף התחתון, לא מזלזלים באף קבוצה. נכין את עצמנו הכי טוב שאפשר, לא תהיה שום נפילת מתח ונילחם עד הסוף. רצינו להיות למעלה, בסוף אנחנו למטה. אני עדיין גאה בשחקנים. כמו שקוראים לזה בקרב אגרוף: הפסדנו בנקודות. היום כבר כולם יודעים שהפועל רעננה היא לא 'היורדת הבטוחה'".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את רעננה וסיימה רביעית את העונה הסדירה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully