וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "יש לי ביקורת עצמית גבוהה. הגיע הזמן שאכבוש"

קשר באר שבע דיבר על היכולת לקראת סכנין (א', 20:15, ספ' 1): "גאה להיות בנבחרת". נאסר צפוי לפתוח על הספסל, התלבטות בין גורדנה ומליקסון. כליבאת צפוי לפתוח על הספסל. חאמד גנאים במקומו

מחזור 26מחצית15/03/2015
הפועל באר שבע
    0:0
      בני סכנין
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל באר שבע מחזיקה במאזן הביתי הטוב בליגת העל: 10 ניצחונות, תיקו אחד והפסד בודד ב-12 משחקים - 86% הצלחה.

      * כמו כן, היא שנייה בליגה בממוצע הבקעות בבית, עם 2.08 למשחק (רק למכבי תל אביב עם 2.33 יש יותר).

      * בסיבוב הראשון, ב-13 בדצמבר, ניצחה סכנין 0:2 את באר שבע בדוחא, כאשר מחמוד קנדיל נפצע בדקה ה-18 והוחלף על ידי רן קדוש. מאז רק קדוש עומד בין הקורות.

      * מאור בוזגלו עדיין מחפש את השער ה-10 שלו העונה בליגה, והראשון שלו ב-2015. הבצורת נמשכת מאז 22 בדצמבר.

      רן קדוש שוער בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
      תפס בעלות על השער. רן קדוש/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      הפועל באר שבע חוזרת הביתה לווסרמיל, ואין מקום טוב יותר להצליח בו מאשר בבית. הקבוצה של אלישע לוי, שלא מרשימה במשחקי החוץ, תנסה לסגור מחר (ראשון) את משחקי הפלייאוף כשהיא מצמצמת עוד יותר את הפער מהמובילות. לוי עצמו תרגל באימון המסכם מספר הרכבים, כשמהם עולה שסיראז' נאסר יפתח על הספסל ואילו שלומי ארבייטמן יעבור מבחן כשירות. מאור בוזגלו יפתח כנראה, כשעדיין לא ברור מי עוד יפתח בקישור – מאור מליקסון או רועי גורדנה. כל השלושה לא תורגלו באופן מלא ונראה כי אלישע לוי רוצה לשמור אותם במתח עד לפני המשחק.

      "יש לי ביקורת עצמית גבוהה, אפילו לפעמים מחמירה מדי", אמר בוזגלו לקראת המשחק, זאת לאור הירידה שרשם במחזורים האחרונים. "אני כרגע בכושר לא טוב ועושה את כל מה שאני יכול כדי לצאת מהמצב הזה. בשנה שעברה, למשל, כבשתי הרבה ממצבים נייחים, והשנה לעומת זאת כבשתי בעיטה חופשית רק בקיץ בליגה האירופית. הגיע הזמן שאחזור לכבוש, ומחר זאת הזדמנות מצוינת - אנחנו חוזרים לבית שלנו, מול הקהל הביתי שאנחנו אוהבים וצריכים, ובהזדמנות הזו אני רוצה גם לקרוא לאוהדים שאין להם מנוי לרכוש את מנוי הפלייאוף שהמועדון הוציא". בוזגלו, שזומן לנבחרת ישראל, אמר: "חשוב לי להיות בנבחרת, אני גאה להיות שם. יש לנו סגל מעולה ואני מקווה לתת למאמן הלאומי כאב ראש טוב לקראת המשחקים מול בלגיה ו-ווילס במשחק הקרוב".

      sheen-shitof

      עכשיו בישראל

      הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

      בשיתוף נומייר פלוס
      מאור בוזגלו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
      "הגיע הזמן שאחזור לכבוש". מאור בוזגלו/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      השבוע שעבר על בני סכנין כלל בין השאר עימות בין מחמוד קנדיל לצוות המקצועי, אבל במועדון רוצים להתרכז במשחק הליגה החשוב. המאמן אלי כהן יהנה מסגל כמעט מלא, כשמוחמד כליבאת שלאת התאמן במשך רוב השבוע יהיה בסגל, אך לא צפוי לפתוח. את מקומו אמור לתפוס חאמד גנאים שצפוי לחזור ל-11. המשמעות היא שחאלד חלאיילה ימשיך על הספסל.

      בסככנין רוצים מאוד לסגור את מאבקי ההישארות בליגה כמה שיותר מוקדם. "המשחק מול באר שבע חשוב לנו מאוד למרות שאנשים חושבים שסיימנו את העונה", אמר שחקן בקבוצה. "אסור לנו להסתבך במאבקי התחתית ולשם כך אנחנו צריכים להגיע לפלייאוף עם פער גדול".

      חאמד גנאים שחקן בני סכנין מול יבנה. ניב אהרונסון
      מקבל את ההזדמנות. חאמד גנאים/ניב אהרונסון

      יעמדו למבחן:

      מאור בוזגלו: הפועל באר שבע

      קשר נבחרת ישראל לא נמצא בכושר טוב, ובשבוע שעבר הוא אף הודה שהוא לא מציג רבע מהיכולת שלו. גם הפועל באר שבע נמצאת במגמת ירידה, בעיקר במשחקי החוץ, ומחר היא צריכה את בוזגלו, אקס סכנין, שיהיה שם בשבילה. על פי אחוזי ההצלחה שלה בבית, לבאר שבע לא תהיה בעיה לחגוג מחר ולהוציא את בוזגלו מהמשבר.

      עטאא ג'אבר: בני סכנין

      מול מרכז הקישור של הפועל באר שבע, עטאא ג'אבר הופך לשחקן המפתח של בני סכנין. הקשר, שהגיע כמושאל ממכבי חיפה, יצטרך לנטרל את מרכז המגרש של המארחת ולספק את הכדורים לשלישיית החוד.

      עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
      שחקן המפתח של סכנין. עטאא ג'אבר/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לייבוביץ'
      אצטדיון: וסרמיל
      קהל: 6000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully