וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי הורשע בעבירות תנועה וייכלא ל-13 חודשים

בעלי בני לוד הורשע בנהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא ביטוח ושימוש שלא כדין בפרטי אחר, לאחר שהתחזה לאחיו. כמו כן, רשיונו נשלל למשך שנתיים והוטל עליו קנס בסך 20 אלף שקל. בכוונתו לערער

אבו סובחי הבעלים של בני לוד. ברני ארדוב
בשורות רעות. אבו סובחי/ברני ארדוב

בעלי הפועל לוד בכדורגל, מוחמד אזברגה, הורשע אתמול (חמישי) בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה בנהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא ביטוח ושימוש שלא כדין בפרטי אחר, לאחר שהתחזה לאחיו. בית המשפט גזר עליו 13 חודשי מאסר בפועל, שנתיים פסילה וקנס בסך 20 אלף שקלים, אולם בכוונת המשטרה להגיש ערעור על קלות העונש ולבקש מאסר ממושך יותר. גם אבו סובחי עצמו הודיע כי בכוונתו לערער על העונש.

תביעות אגף התנועה ביקשו מבית המשפט לגזור על אבו סובחי מאסר בפועל, תוך שהם מציינים את העובדה כי הנאשם מוגדר כעבריין תנועה סדרתי. בית המשפט קיבל באופן חלקי את עמדת המשטרה וגזר עליו 13 חודשי מאסר בפועל, שנתיים פסילה בפועל וכן הופעלה לו התחייבות של 20 אלף שקל. אבו סובחי, איש עסקים אמיד בלוד, הוא בעליהם של כמה בתי עסק ומסעדות אולם זכה לפרסום לאחר שהפך לבעליה ומנהלה של בני לוד מצמרת הליגה הלאומית. הקבוצה מדורגת כעת במקום השני בליגה ומרוחקת תשע נקודות ממוליכת הטבלה בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully