וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - קרית שמונה: הרכב חסר מאוד לסגנית המוליכה

דילמוני, שסובל מקרע במפשעה, מצטרף למנגה, פאנקה ופינאס הפצועים ברשימת החיסורים של ברק בכר. דורה לשחקניו: "קרית שמונה בתקופה לא טובה, צריך לנצל את זה" (ש', 19:00, אין שידור)

מחזור 26מחצית14/03/2015
הפועל עכו
    0:0
      עירוני קרית שמונה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      מפתחות והכנות

      הפועל עכו:

      בעכו עדיין מאמינים ביכולתם לעשות את הבלתי ייאמן ולהישאר בליגה. ברוח הדברים הללו דרבן השבוע שלומי דורה את שחקניו ואמר להם: "קרית שמונה בתקופה לא טובה וצריך לנצל את זה". דורה יחסר מחר את שניר משען הפצוע ובמקומו יוסט לתפקיד המגן הימני אמייה טגה. יוסי דורה שנעדר בשבוע שעבר מהמשחק מול מכבי נתניה יחזור מחר לקישור האחורי. התלבטות נוספת בהרכב היא בין יובל אבידור, אמיר אבוניל ואחמד קאסום בכנפיים ורק מחר יחליט סופית דורה עם מי לפתוח בהרכב.

      עירוני קרית שמונה:

      מצבת הפצועים של עירוני קרית שמונה ממשיכה לגדול וכעת מסתבר שהמגן חן דילמוני סובל מקרע קטן במפשעה ולא יהיה כשיר למשחק מחר מול הפועל עכו. מי שצפוי להחליפו הוא עודד אלקיים, כשגם ערן אזרד הצעיר נלקח בחשבון. מלבד דילמוני גם מינדאוגאס פאנקה, דויד מנגה וטובארנו פינאס פצועים ולא יהיו בסגל, כמו גם גיא חיימוב שסוחב חמישה צהובים. מהדי זועבי יחליפו בין הקורות.

      ברק בכר לא תרגל הרכב אתמול, אך נראה שההתלבטות שלו היא בין אדריאן רוצ'ט לבין אחמד עאבד. בקרית שמונה מייחסים חשיבות גדולה למפגש מול עכו .במועדון משוכנעים שניצחון יוציא את הקבוצה מהתקופה הרעה בה הקבוצה נמצאת ויחזיר אותם למאבק האליפות עם מכבי תל אביב. "זה משחק חשוב מאוד עבורנו", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו לצאת מעכו עם שום דבר פרט לניצחון".

      שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
      חסרונו הורגש היטב. אבוחצירא/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל עכו: יוסי דורה

      אם עכו רוצה להשיג ניצחון בית שני העונה, היא חייבת עזרה להגנה מהקישור האחורי שימנע מהקישור המצוין של קרית שמונה להכריע את המשחק. האיש למשימה הזו הוא לא אחר מיוסי דורה שלפחות מבחינה הגנתית היה אחת הסיבות לניצחון על הפועל תל אביב.

      עירוני קרית שמונה: שמעון אבוחצירא

      נגד מכבי חיפה החלוץ לא יכול היה לשחק וחסרונו הורגש. מול הגנה חלשה יחסית כמו של עכו אבוחצירא יהיה חייב להיות חד מההתחלה כדי להוציא את קבוצתו מהמשבר בו היא מצויה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
      שחקן הפועל עכו, יוסי דורה. ברני ארדוב
      איש המפתח. יוסי דורה/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: עכו
      קהל: 1500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully