וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "הם היו גדולים עלינו. בשבוע הבא מחכה לנו גמר גביע"

12.3.2015 / 23:43

מאמן מכבי תל אביב הודה שקבוצתו לא הייתה במשחק נגד ברצלונה: "לא היינו פה. עשינו הכול הפוך. עדיף לשחק הגנה ולא לדבר על הגנה. המשחק מול ז'לגיריס בבית הוא הכי חשוב עכשיו"

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב התרחקה הערב (חמישי) מהמקום השני בבית ה' שמעניק יתרון ביתיות בשלב הבא אחרי תצוגת כדורסל לא טובה בספרד מול ברצלונה, 89:71. אלופת אירופה התקשתה לאיים על הקטלאנים כשג'ו אלכסנדר עם 16 נקודות היה נקודת האור היחידה בצהוב, בעוד ג'רמי פארגו ויוגב אוחיון סבלו מערב רע. בעקבות המשחק, ברצלונה השתלטה על המקום השני, ולא רק שמאזנה עדיף, גם שובר השוויון במקרה ששתי הקבוצות יסיימו עם מאזן זהה יילך עם ברצלונה. בשבוע הבא מצפה למכבי תל אביב משחק נוח, לפחות על הנייר, בבית מול ז'לגיריס קובנה.

סופוקליס שחורציאניטיס, מכבי תל אביב, נגד ברצלונה. GettyImages
מנקודות האור הבודדות. סופוקליס שחורציאניטיס/GettyImages

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום המשחק: "הם היו גדולים עלינו הערב. הם קלעו 47 נקודות במחצית הראשונה, וזה המון. עדיף לשחק הגנה ולא לדבר על הגנה. לא עשינו עבירות בזמן. קלענו 50 אחוז מהעונשין וזה לא מספיק. הם יכולים לקלוע מבחוץ. עשינו הכול הפוך. 90 אחוז משתי נקודות זה מספרים מבהילים. לא היינו פה. הם יותר טובים מאיתנו. אנחנו צריכים להשתפר בקטע ההגנתי וגם בהתקפה".

על חולשת הגארדים אמר גודס: "ברצלונה כשיטה לא נותנת לך לזרוק מבחוץ. הגארדים חודרים, וסוגרים לך את כל הזריקות החוצה. כשהקבוצה זזה, היו דברים טובים". על המשך השלב אומר גודס: "בשנה שעברה שבעה-שמונה ניצחונות הספיקו. בשבוע הבא זה כמו גמר גביע, חייבים לנצח בבית. יש לנו עוד דרך ארוכה, וכרגע המשחק בשבוע הבא הוא הכי חשוב. יהיה קרב קשה עד סוף הטופ 16 ונצטרך להרים את הרמה שלנו".

בריאן רנדל: "היו לנו את ההזדמנויות שלנו גם ברבע השלישי וגם ברבע הרביעי, אבל לא הצלחנו להתעלות. ברצלונה קבוצה נהדרת, חייבים לתת להם קרדיט. כל פעם שהתקרבנו הם ידעו לברוח מחדש, הם עשו את שלהם בגדול".

עוד באותו נושא

יורוליג: ברצלונה הביסה את מכבי תל אביב 71:89

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה מרסליניו הוארטס, ברקע ג'רמי פארגו, מכבי תל אביב. GettyImages
היה חלש. פארגו משאיר את הוארטס לבד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully