וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הפגישה עם רן בן שמעון נדחתה, המאמן שוקל את עתידו

12.3.2015 / 22:21

הלוזונים זימנו את המאמן, שלא ממהר לחתום, לפגישה, אך זוארץ המריא לחו"ל וייפגש עימו כשישוב. בן שמעון, שמתכונן להפועל תל אביב, לא יחתום בכל מחיר. ספק אם דדי בן דיין יהיה כשיר

one

מכבי פתח תקוה זימנה אתמול (רביעי) את רן בן שמעון לפגישה שהייתה אמורה להיערך בשבוע הבא, אלא שיושב ראש הקבוצה לשעבר שינו זוארץ נמצא בחו"ל, צפוי לחזור רק ביום שישי בעוד שבוע לישראל והצדדים סיכמו כי הפגישה תידחה. בפתח תקוה הודיעו למאמן כי הפגישה תיערך לאחר שובו של זוארץ.

מי שיכול להיות מרוצה מההחלטה הוא בן שמעון. כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, המאמן דורש שדרוג משמעותי בסגל שלו וגם בשכרו, דבר שכרגע בפתח תקוה לא יכולים להבטיח לו. בן שמעון שוקל את עתידו, ובשלב זה אם לא יושג סיכום בפגישה הראשונה, ייתכן שהוא יודיע לראשי המועדון כי הוא מעדיף לקחת פסק זמן כדי לשקול האם להישאר. במועדון בטוחים כי בן שמעון ישתכנע לחתום.

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון. קובי אליהו
לאן ימשיך מכאן? רן בן שמעון/קובי אליהו

היום קיים בן שמעון אסיפה ארוכה מהרגיל, ושחקני הקבוצה יצאו בשעה מאוחרת מאוד ממתקן האימונים. המאמן בחר להתעכב על התיקו מול הפועל פתח תקוה, הקרין קטעים מהמשחק ושם דגש על הטעויות בעמידה הטקטית. דדי בן דיין חזר להתאמן היום, אבל ספק גדול אם יהיה כשיר למשחק. עומר דנינו לא התאמן, אבל במועדון עושים מאמצים גדולים להכשירו. ההערכה היא שהוא זה שיפתח בהרכב, אך אם מחר הוא לא יוכל להתאמן, בן שמעון ישקול את אופציית בן דיין, שבעצמו נמצא בספק למשחק.

דויד סולארי לא יהיה בסגל בשל מתיחה במפשעה. במועדון לא מרוצים מההשתלבות של הארגנטינאי, שאם לא ירשום שיפור ניכר ביכולת, הוא יעזוב בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully