וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים רצה נגד מכבי תל אביב פחות מאשר במשחקיה הקודמים

12.3.2015 / 15:31

על פי נתוני המשחק שנגמר ב-0:1 לזכות הקבוצה מהבירה, שחקניו של גיא לוי רצו נגד האלופה פחות מאשר רצו במשחקים נגד מכבי והפועל פתח תקוה. ומי השחקן שרץ הכי הרבה?

one

בבית"ר ירושלים הופתעו כאשר קיבלו את דו"חות הנתונים מהמשחק נגד מכבי תל אביב ועל פיהם התברר כי במשחק נגד מכבי תל אביב, עם כל היכולת הטובה והשמחה, שחקני הקבוצה רצו פחות קילומטרז' מאשר זה שעשו במשחקים הקודמים נגד מכבי והפועל פתח תקוה.

על פי הנתונים שחקני בית"ר רצו לפחות 5% פחות מהמשחקים הקודמים וההסבר המקצועי לכך היה כי הקבוצה שיחקה באיזורים צפופים ולא היו יותר מדי תנועות למרחק ומשחק על שטח גדול. כרגיל, מי שרץ הכי הרבה בבית"ר הוא קלאודמיר פריירה עם 10.8 קילומטר (רק לשם השוואה, בשבוע שעבר נגד הפועל פ"ת רץ 11.6) ואחריו ליביו אנטל עם 10.3.

בבית"ר מרגישים כי השחקנים מעט תשושים עדיין מהמשחק נגד מכבי תל אביב ועושים הכל בכדי שיבואו מפוקסים למשחק נגד הפועל רעננה: "אסור בכלל לחשוב על לאבד את זה. אנחנו באים עם הקהל שלנו, מנצחים וממשיכים את המומנטום. כל דבר אחר זה לבוא ולהגיד שאנחנו פראיירים".

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
פריירה. השאיר לכולם אבק. שוב/ברני ארדוב

בבית"ר הבינו כי טוני וואקמה צפוי להיות בסגל של הפועל רעננה אך לא בטוח שיפתח. תומר ירוחם יפתח במקומו של אלי דסה המוצהב. בבית"ר הזכירו אתמול כי המשחק הקודם בו פתח ירוחם העונה היה בסיבוב הקודם נגד אותה הפועל רעננה. אופיר קריאף יפתח במקומו של שלומי אזולאי המוצהב.

בבית"ר קיבלו את ההודעה כי בקשתם לערעור נוסף בבית הדין העליון בנוגע לעונש שניתן על אירועי המשחק נגד קרית שמונה (שני משחקי רדיוס) התקבל והדיון ייערך בשבוע הבא בהרכב של חמישה שופטים. בבית"ר יודעים כי רדיוס בשני משחקי הפליי אוף הראשונים יכול להיות נזק כספי אדיר ויעשו הכל כדי למזער זאת וגם לאחר הערעור עשויים להגיש חנינה ספציפית לפני משחקים במטרה לדחות משחקי רדיוס שנופלים על משחקים בהם טדי עשוי להיות מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully