וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אנחנו נמצאים במצב חירום. מאמינים בתום אלמדון"

מאמן הפועל תל אביב דיבר על מצב הקבוצה רגע לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת: "האוהדים צריכים ליהנות מהשחקנים". ביטון: "השער ייתן לי ביטחון. מקווה שנסיים עם טעם מתוק"

one

אחרי שלא הצליחה לנצח בשלושה משחקי ליגה ברציפות, הפועל תל אביב שיחררה לחץ רב, כשגברה 1:3 על מ.ס אשדוד במחזור האחרון בליגת העל. רגע לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת (19:30), מאמן האדומים, אלי כהן, דיבר על ההכנות למשחק ועל מצבה הנוכחי של הקבוצה.

"הנכס מספר אחת של המועדון הוא הקהל", אמר אלי כהן, "אלמלא הדחיפה של הקהל, לא בטוח שהיינו מצליחים לנצח במשחק האחרון שלו. כל הקבוצות שנמצאות בתחתית הטבלה נלחמות על חייהן. תום אלמדון הוא שוער שני בסגל. אין לנו שוער אחר. נצטרך לתת לו את כל התמיכה והאמון ואני מאמין שהוא יעשה את העבודה שלו. ההישג הכי טוב מבחינתנו יהיה להישאר בליגה בשלב מוקדם. השחקנים צריכים ליהנות מהעבודה שלהם והאוהדים צריכים ליהנות מהשחקנים. אנחנו נמצאים במצב חירום, אנחנו צריכים שחקנים עם ניסיון וכאלה עם אחריות. אני לא מכיר את השחקנים מלפני. אין לי חשבונות עם אף אחד. שגיב יחזקאל למשל, בקושי שיחק, ואני נותן לו את הבמה והוא מוכיח את עצמו".

"חיכיתי הרבה זמן לשער שכבשתי ואני שמח שהוא הגיע", ציין דודו ביטון, "הייתי קרוב במשחקים האחרונים והכדורים לא נכנסו. אני בטוח שהשער שהבקעתי ייתן לי ביטחון ושתהיה המשכיות לעניין הזה. בעטתי פנדלים בכל הקבוצות שהייתי בהן. עשיתי את זה גם בהפועל תל אביב אבל החמצתי, וזה קורה כמו לכל שחקן. חזרתי לארץ בשביל לשחק באופן קבוע. רציתי לחזור לעצמי כי לא שיחקתי הרבה בתקופה שלפני. אני מרגיש טוב יותר ממשחק למשחק. יש לי חוזה לעונה נוספת בבלגיה, ובסיום העונה נראה מה קורה. מקווה שנסיים את העונה הנוכחית עם טעם מתוק".

שחקני הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל, שי אבוטבול, רמזי ספורי, דודו ביטון. ברני ארדוב
דודו ביטון מאושר. השער ייתן לו ביטחון?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully