וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "לא רואים קהל כמו של מכבי חיפה גם באירופה"

12.3.2015 / 10:35

מאמן הירוקים דיבר לקראת הדרבי הגדול בשבת ושיבח את הקהל: "אם האקס פקטור שלנו". על זימונו של משומר לנבחרת: "גאים שיש לנו שחקנים בנבחרת, לכל אחד יש את השיקולים שלו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי הניצחון הדרמטי והמתוק של קרית שמונה במחזור החולף, במכבי חיפה מתכוננים במלוא המרץ לדרבי הגדול מול הפועל בשבת. הירוקים יודעים שהם תלויים כעת בעצמם וניצחון שלהם בדרבי יבטיח להם מקום בפלייאוף העליון. מרקו בלבול ערך היום מסיבת עיתונאים והתייחס להכנות של הקבוצה לקראת המשחק וגם על הזימונים של אלי גוטמן לנבחרת. לקראת הדרבי, בחיפה ביקשו מהאוהדים להקדים את הגעתם למגרש, וזאת משום שלא תהיה אפשרות לדחות את המשחק, בגלל ההחלטה לערוך את המשחקים המכריעים בשעה אחידה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
דרוך לקראת הדרבי. בלבול/קובי אליהו

בלבול אמר: "כבר כמה משחקים אנחנו אומרים שזה שזה משחק הכי חשוב, אבל הגענו באמת למשחק הכי חשוב מבחינתו. ראינו בליגה שאין משחקים קלים, בטח שבדרבי עם כל האמוציות. אני שמח על הניצחון בקרית שמונה, אבל עדיין היינו צריכים לשפר כמה דברים".

"אתם רואים לבד את הליגה, אנחנו רואים שיש הרבה מאוד הפתעות. ראיתי את הפועל חיפה נגד מכבי תל אביב וגם מול באר שבע, זו קבוצה טובה וצריך לבוא מוכנים ונחושים. אני חושב שעבדנו קשה כדי להגיע לסיטואציה שזה תלוי בנו ונעשה הכל כדי שזה יישאר ככה. אני חושב שלכל משחק חיפה מגיעה בגישה אחת וזה לנצח את המשחקים".

על אי זימונם של עטר ובניון: "אני מרוכז רק במה שקורה במכבי חיפה. לכל אחד יש את השיקולים שלו, אני מתרכז במכבי חיפה. יש לנו עדיין סגל חדש ויש דברים שאנחנו לא עושים בצורה מושלמת. אני רוצה לראות את החבר'ה מחוברים ביחד וזה מה שחשוב לי".

בלבול התחמק מהשאלה על משומר, שלא מקבל אצלו דקות אך זומן לסגל של גוטמן: "אני חושב שאנחנו גאים שיש לנו שחקנים בנבחרת ושיהיו כמה שיותר. לי יש את השיקולים שלי, למאמן הנבחרת יש את השיקולים שלו". המאמן החמיא לקהל ואמר: "אני באירופה לא רואה הרבה דברים כאלה. שיחקנו מול קבוצה שנאבקת על האליפות והרגשנו כמו בבית. אין ספק שהם אקס פקטור שלנו ושאפו ענק לקהל".

על שחקני הרכש: "אלו בדרך כלל מהפכות שעושים בקיץ. אני שמח שהתלכיד הזה התחבר ועובד ביחד. אני לא רוצה לדבר עדיין על העונה הבאה. עדיין חסר תיאום בין קישור להתקפה, אני רואה את הדברים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי חיפה אלעד גבאי, איתי שכטר, אלירן עטר. קובי אליהו
"לכל אחד יש את השיקולים שלו". אלירן עטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully