וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: האוהד שכתב דברי נאצה נגד מכבי חיפה הורחק לחצי שנה מהמגרשים

12.3.2015 / 9:01

המתיחות עולה לקראת הדרבי החיפאי: האוהד שנעצר אתמול בשל דברים שכתב נגד הירוקים בפייסבוק האישי שלו, לא יוכל להגיע למגרשים העונה. אושרי רואש צפוי להיות כשיר לדרבי

one

הדרבי הגדול של חיפה ביום שבת, גורם למתיחות בין מחנות האוהדים וכבר סיפק אירוע לא נעים. אוהד הפועל חיפה, שנעצר אתמול בשל דברי נאצה שכתב בפייסבוק האישי שלו כנגד מכבי חיפה, הורחק מהמגרשים לחצי שנה. המשמעות היא שאותו אוהד לא יוכל להגיע עד תום העונה למגרשים. כזכור,אתמול קיבלו ראשי הפועל חיפה הודעה מקצין בטיחות במשטרה, לפיה אחד מאוהדיה נעצר בעקבות פוסט שכתב בפייסבוק, כשבין היתר כתב דברי נאצה ואיום כנגד מכבי חיפה. האוהד הובא בפני שופט שהחליט כאמור להרחיק אותו לתקופה ארוכה מהמגרשים.

מדובר משטרת חוף נמסר בנושא: "בהמשך למעצרו של אוהד הפועל חיפה, על פי החלטת בית המשפט בחיפה נקבע כי הצעיר יורחק ממגרשי הכדורגל במשך חצי שנה. בנוסף הוא נדרש להתייצב חצי שעה לפני שריקת הפתיחה של הדרבי הקרוב בתחנת משטרת חיפה".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
דרבי חשוב מאוד לפניו. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים, ללא קשר לפרשת האוהד, בהפועל חיפה מאמינים ש-800 הכרטיסים שנותרו לאוהדי הקבוצה יירכשו עוד לפני המשחק בשבת והקופות לא ייפתחו. משמעות הדבר היא שכ-24,000 אוהדים יגיעו לדרבי וידחפו את שתי הקבוצות. אושרי רואש לא התאמן גם היום אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר.

"המשחק קריטי עבור שתי הקבוצות", אמר טל בנין, "לנו יש את המטרות שלנו וליריבה יש את שלה. אף קבוצה לא תוותר על נקודות במשחק הזה. אני לא המצאתי את המשפט לדרבי חוקים שלו. אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו גם פה בעיר. פחות מעסיק אותי מה אומרים עלינו, אני מתעסק במה אנחנו צריכים לעשות. אני מאמין שאושרי יהיה בסדר וישחק. בכל מה שקשור לשחקנים בודדים, אולי למכבי חיפה יש יתרון. תיקו? לפני המשחק אני לא קונה שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully