וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "חשוב שנגיע לפלייאוף העליון עם פער סביר ממכבי"

11.3.2015 / 14:33

סגנית המוליכה חזרה להתאמן אחרי ההפסד למכבי חיפה ולפני עכו ללא שחקני הנבחרת ושלושה פצועים. גיא חיימוב ייעדר בוודאות. בקבוצה ימשיכו לעקוב אחר דידייה קוגבניה מבית"ר תל אביב רמלה

one

עירוני קרית שמונה החלה הבוקר (רביעי) בהכנות למשחק האחרון בליגה הסדירה נגד הפועל עכו בשבת, וזאת לאחר שברק בכר העניק יומיים מנוחה לשחקנים אחרי ההפסד למכבי חיפה. בכר נאלץ להסתדר עם סגל חסר מאוד באימון היום מכיוון שארבעת המוזמנים לנבחרת, גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק ורועי קהת, לא נכחו, וכן מינדאוגאס פאנקה, דויד מנגה וטובארנו פינאס הפצועים נעדרו אף הם.

מי שייעדר בוודאות מהמשחק נגד עכו הוא חיימוב שסוחב חמישה כרטיסים צהובים, כאשר מהדי זועבי הצעיר יקבל את המקום בהרכב. בקרית שמונה מפגינים ביטחון כלפי זועבי, ומזכירים שהשוער שעמד כבר העונה במשחק נגד הפועל חיפה הוכיח את עצמו. גם פאנקה נמצא בספק גדול למשחק, ואם הוא לא ישחק, עאהד עזאם או אדריאן רוצ'ט יפתחו בקישור במקומו.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
הפגישה ביניהם עשויה להכריע על עתידו של המאמן. ברק בכר/סוכנות ג'יני

בקרית שמונה היו מעודדים מעט מההפסד של מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, אך ציינו שלאור התקופה האחרונה, הם קודם כל צריכים להתמקד בעצמם. "אנחנו צריכים להתמקד רק במשחק נגד עכו", אמר אחד השחקנים. "אסור לנו לצאת מהמשחק הזה עם שום תוצאה מלבד ניצחון. חשוב שנגיע לפלייאוף העליון אחרי ניצחון ועם פער סביר ממכבי תל אביב כדי שזה ייתן לנו ביטחון ודרייב למשחקי הפלייאוף".

במקביל, בקבוצה ממשיכים גם לחשוב על העונה הבאה, כשבסוף השבוע צפויה פגישה בין בכר לאיזי שרצקי. במועדון מקווים שמהפגישה תצא החלטה סופית לגבי עתידו של המאמן כשכל האופציות פתוחות. כמו כן, במועדון ימשיכו לעקוב אחר חלוצה של בית"ר תל אביב רמלה דידייה קוגבניה, ואם הוא ירשים, בקבוצה ייכנסו למשא ומתן לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully