וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש אפליה. הגיע הזמן שבית הדין יתחשב גם בבית"ר ירושלים"

11.3.2015 / 13:33

בית"ר מערערת בשנית לבית הדין העליון על שני משחקי הרדיוס בפלייאוף: "הפסדנו כבר 1.5 מיליון ש"ח נגד סכנין ומכבי, נזעק שלא תהיה אפליה". אין העמדה לדין בגין הימצאות הקמע על הספסל

מגד גוזני

צפו: שחקני קבוצת הילדים של בית"ר ירושלים שרים את שירי היציע

בית"ר ירושלים חזרה היום (רביעי) להתאמן לקראת המשחק נגד הפועל רעננה בשבת בנתניה. בבית"ר יודעים כי גם אם יפסידו בהפרש של שער אחד יבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון, אך גם הבוקר בחדר ההלבשה השחקנים נשמעו נחושים ואמרו: "חייבים לנצח ולהיצמד חזק למקום הרביעי. אנחנו באים לשם עם אלפי אוהדים וחייבים למנף את מה שהיה נגד מכבי תל אביב".

במקביל, בבית"ר ביקשו ערעור נוסף בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בעקבות העונש שניתן על אירועי המשחק נגד קרית שמונה והקללות לאחמד עאבד. במועדון יודעים שכרגע שני משחקי הרדיוס אמורים להתקיים במהלך הפלייאוף ואומרים כי "נמשיך לזעוק עד שלא תהיה כאן אפליה. בקבוצות אחרות מתחשבים ומוצאים עבורן פתרונות ועם בית"ר זה אוטומטית עונש כבד. הפסדנו כבר 1.5 מיליון ש"ח על המשחקים נגד בני סכנין ומכבי ת"א, שני משחקי רדיוס בפליי אוף יגרמו להפסד כולל של יותר מ-3 מיליון ש"ח, קבוצה יכולה לקרוס במצב כזה. נלך עם זה עד הסוף".

בבית"ר התייחסו גם לזיכויה של מכבי תל אביב ואמרו: "יכול להיות שמזכים את מכבי תל אביב על אוהד בודד ואותנו שתפסנו את האוהד שבכלל לא הוכח שעשה משהו מענישים בצורה כל כך כבדה? כל שבוע מוכח מחדש שיש אפליה ואנחנו נילחם בזה בכל דרך אפשרית".

בנוסף, תובע ההתאחדות ניר רשף שלח מכתב בו הבהיר לבית"ר כל על אף שצוין בדו"ח השופט והמשקיף כי במשחק נגד מכבי תל אביב קמע הקבוצה (איז'ו הנמר) ישב על הספסל והפריע לצוות השיפוט בדקות האחרונות, הוא מסתפק באזהרה בתקוה שהדבר לא יחזור על עצמו.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם הקמע של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אזהרה בלבד. איז'ו הנמר במפגש עם ערן זהבי/קובי אליהו

לקראת המשחק בשבת, זאב חיימוביץ' עדיין לא כשיר ואינו צפוי להיות בסגל. טל כחילה צפוי להמשיך ולקבל קרדיט כאשר אופיר קריאף ותומר ירוחם יחליפו את שלומי אזולאי ואלי דסה המוצהבים. בבית"ר העריכו היום כי לפחות 5,000 מאוהדי הקבוצה ילוו אותה בשבת הקרובה בנתניה.

בנושא אחר, בעוד שנהוג בישראל כי קהל האוהדים מלווה מדי פעם קבוצות נוער ומגיע לעודד אותן, בארגון "לה פמיליה" החליטו לאחרונה ללוות את המחלקות הצעירות ביותר של המועדון. בשבת הקרובה יגיעו האוהדים לעודד את קבוצת טרום א' של הקבוצה בחצי גמר הגביע בראשון לציון. למעשה, הכל החל מסרטונים שרצו ברשת בהם נראים שחקני קבוצות הילדים שרים לאחר המשחקים את שירי היציע, ומכאן נבע רצון גדול של אוהדים לבוא וללוות את הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully