וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "יש הרגשה שבייל שומר כוח לנבחרת"

11.3.2015 / 13:30

מאמן הנבחרת קיים מסע"ת על רקע תחילת ההכנות לויילס ובלגיה: "הצלחנו לייצר קבוצה. הדלת בפני עטר פתוחה. אם ניתן לבייל שטח, דמנו בראשנו". גדיר: "התבגרתי, חלום לשחק בנבחרת"

צילום: קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים ראשונה במתקן בית הנבחרות בשפיים, שבה הוא התייחס להכנות למשחקים מול ויילס ובלגיה. הנבחרת מתכנסת עם הסגל הישראלי הרחב שלה, ללא ליגיונרים, לאימון גיבוש שייערך במתכונת זהה גם בשבוע הבא. שני המשחקים הקרובים עשויים לקבוע לא מעט לגבי המשך המאבקים של הנבחרת בבית, כשגוטמן יודע שניצחון על ויילס ישפר משמעותית את הסיכויים לסיים בין שתי הראשונות בבית. המפגש הבא ייערך בחודש יוני בבוסניה. גוטמן הצהיר כי הוא חושש מגארת' בייל, ולדעתו הכוכב שומר כוח לנבחרת. כמו כן, הוא התייחס לזימונים שלו ובעיקר לאי הזימונים של אלירן עטר ויוסי בניון.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל עם קמע הנבחרת. קובי אליהו
"נעים מאוד קמע". אלי גוטמן/קובי אליהו

"אני מקיים שיחות אישיות עם השחקנים", הצהיר אלי גוטמן בדברי הפתיחה שלו. "השחקנים ייראו וידאו על נבחרת ויילס, על כל מרכיביה. עברו למעלה משלושה חודשים מאז המשחק מול נבחרת בוסניה. זה הרבה זמן אצל שחקני כדורגל בכלל. יש שחקנים שנמצאים בכושר טוב יותר ויש כאלו שבכושר טוב פחות, אבל הצלחנו לייצר מהקבוצה. מאלו שבחרתי, ייצרנו קבוצה. רק דרך הקבוצה נוכל להתמודד ולתת מאבק נגד יריבות כמו ויילס ובטח ובטח בלגיה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
"פעל בחוכמה כשחזר לכדורגל הישראלי". אלירן עטר/סוכנות ג'יני

גוטמן נשאל על זימונים ואי זימונים לסגל, ואמר: "אלירן עטר פעל בחוכמה כשחזר לכדורגל הישראלי. הדלת שלו פתוחה בנבחרת ישראל, כמו כל השחקנים שאני עוקב אחריהם. לגבי יוסי בניון, למדתי עם הזמן להעריך את האהבה שלו למשחק. אין הרבה שחקנים בגילו שמסוגלים לאהוב את המשחק בגיל הזה. את כל ההחלטות לגבי הזימונים אני עושה רק לפי האסטרטגיה שלי והקו המקצועי שמנחה אותי. צריך לכבד את מי שנמצא ולהשאיר את הדלת פתוחה עבור מי שלא נמצא. אייל משומר? מאמן מכבי חיפה לקח החלטה. מבחינתי, אני מאוד רוצה לראות את משומר באימון, ולראות מקרוב באיזו סיטואציה הוא נמצא".

גארת' בייל שחקן נבחרת וויילס. רויטרס
גוטמן מוטרד ממנו. גארת' בייל/רויטרס

על היריבה שבדרך אמר גוטמן: "ויילס היא נבחרת שמורכבת משחקנים שברובם נמצאים בפרמיירליג. נראה לי שהם ישחקו 1-1-4-4, אבל נהיה מוכנים גם לשיטה אחרת. אין לנו את הזכות להקל ראש, ואני עוד לא מדבר על בלגיה. השחקנים שלי יוצאי דופן. הם יודעים שרק דרך הקבוצה יש להם מה למכור מול יריבות כאלו. ארון ראמזי? ראיתי אותו נגד מנצ'סטר יונייטד, הוא היה נפלא". על ההתלבטות בין ליאור רפאלוב לגילי ורמוט אמר גוטמן: "הוא שחקן שחקן. ליאור רפאלוב כוכב. הוא עושה דברים נהדרים בקלאב ברוז'. ראיתי אותו משחק בליגה האירופית כשהוא שיחק מתחת לחלוץ. אני מאוד נהנה ממנו. תענוג בשבילי שיש לי שחקן ברמה הזו. גילי ורמוט מחלים מפציעה. כאחד שעשה ניתוח מעמיק מאוד לקראת בוסניה, אי אפשר היה להתעלם מהיכולות שלו. הוא גאון כדורגל. טוב שיש לי את ההתלבטויות האלו. זה עדיף מאשר כלום".

"יש לי הרגשה שגארת' בייל שומר כוח לנבחרת", המשיך גוטמן והתייחס לכושר הנוכחי של כוכב הנבחרת הוולשית. "רמת הקילומטרים שהוא עושה ורמת המחוייבות שלו בנבחרת לא דומה כלל לאיך שהוא משחק בריאל מדריד. נפצע להם שחקן, ובייל היה הראשון שצייץ 'החלמה מהירה'. הם כמונו, קבוצה אחת. בייל הוא זה שנותן את שווי המשקל. אני זוכר ששרן ייני הצליח לסגור את כריסטיאנו רונאלדו. ברגע שרונאלדו היה בצד, מישהו אחר שמר אותו. אנחנו צריכים להיות קרובים ולא לתת שטח לבייל. אם ניתן לו שטח, דמנו בראשנו. עומרי בן הרוש נמצא בעומס מסוים, ככה הבנתי מבדיקות של מכבי תל אביב. נקודות? כל מה שמעניין אותי זה להכין את הנבחרת למשחק הבא. אני סומך על כל אחד מהשוערים שלי, ובטח ובטח על אופיר מרציאנו".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
רפאלוב "שחקן שחקן", ורמוט "כוכב כדורגל". אלי גוטמן/קובי אליהו

"חלום של כל שחקן לקבל זימון לנבחרת ישראל", אמר מוחמד גדיר, "זה משמח, ועכשיו אני צריך לעבוד קשה יותר כדי להוכיח שמקומי אכן בנבחרת. אלי גוטמן ידע איזה שחקנים לבחור. הוא עקב אחריי וראה אותי. אני מרגיש מצוין. אני נותן העונה יותר ממה שנתתי בכל הקריירה. מכבי חיפה? אני מתרכז בבני סכנין. יש לי חוזה לעוד עונה. קיבלתי זימון למרות שאני משחק בקבוצה קטנה יחסית. טוב לי, אני משחק בתפקיד שהכי נוח לי בו - חלוץ. במכבי חיפה שיחקתי בצד. אני מרגיש שהתבגרתי, עברתי הרבה דברים".

התכנסות ראשונה של נבחרת ישראל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully