וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: התעוררות ברכישת הכרטיסים, אוסטווינד ולאלה יהיו בסגל

11.3.2015 / 11:02

כ-1,550 כרטיסים נרכשו על ידי האוהדים האדומים, ובמועדון מעריכים שכל 2,500 הכרטיסים יימכרו. הקשר והחלוץ שנעדרו מאימונים חזרו. אוהד שכתב דברי נאצה בפייסבוק יורחק מהדרבי

one

כ-1,550 כרטיסים נרכשו על ידי אוהדי הפועל חיפה לקראת הדרבי בשבת הקרובה, ובמועדון מעריכים שכל 2,500 הכרטיסים שהוקצו לטובת האדומים יימכרו עד למשחק. בקבוצה מעודדים מאוד מההתעוררות המאסיבית של האוהדים שרכשו ביום אחד מעל ל-800 כרטיסים, ונראה שקהל רב יחסית יתמוך בשחקנים.

בצד המקצועי, בחיפה מודעים למומנטום שבו נמצאת היריבה העירונית, אך המאמן טל בנין ממשיך לעבוד גם השבוע בעיקר על הצד הטקטי ומשוכנעים שכפי שהפתיעו את מכבי תל אביב והפועל באר שבע, הם מסוגלים לעשות זאת גם נגד הירוקים. אור אוסטווינד, שנעדר מהמשחק האחרון בשל חום גבוה ושפעת, חזר לאימונים וצפוי להיכלל בסגל בשבת, כמו גם מהראן לאלה שחש בכאבים, אך יהיה כשיר ויפתח בהרכב. מי שימשיך להיעדר הוא הישאם כיוואן שסובל משבר באצבע רגלו ולא כשיר עדיין. גם גל כהן, שכידוע גמר את העונה, לא יהיה בסגל.

אוהדי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
כל הכרטיסים יימכרו? אוהדי הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

בחיפה מציינים שהשחקנים עצמם נשארים דרוכים, כשאף אחד לא יודע מה ההרכב שבנין יעלה איתו לאור השינויים וההפתעות שהוא ערך במשחקים האחרונים. בכל מקרה מי שהרשים בעמדת הקשר האחורי וצפוי לקבל קרדיט נוסף הוא לירן סרדל, כשעל פי ההערכות של מרבית השחקנים ואנשי המועדון, אוסטווינד צפוי לחזור להרכב, אך לא ברור אם זה יהיה על חשבון סטיבן כהן או טריקו גטהון.

ובינתיים הרוחות בקבוצה מתחממות כאשר הבוקר קיבלו בקבוצה הודעה מקצין בטיחות שאחד האוהדים נעצר והובא בפני שופט שהחליט שהאוהד לא יוכל להיכנס למשחק, זאת לאחר שכתב דברי נאצה קשים בדף הפייסבוק האישי שלו. במשטרה מייחסים חשיבות עצומה לדברים ומפעילים מערך מודיעני לקראת המשחק, שעוקב אחר אוהדים מוכרים ולכן הוחלט שהאוהד יורחק מהמגרש בעת המשחק ויצטרך להתייצב בתחנת המשטרה.

דובר משטרת חוף אמר בתגובה: "חוקרי תחנת חיפה עצרו אתמול תושב הקריות בתחילת שנות העשרים לחייו, החשוד שפירסם בפייסבוק פרסום הקורא לאלימות ולשיבוש משחק הדרבי והפסקתו הצפוי להתקיים ביום שבת הקרוב. היום הובא החשוד בפני כבוד השופטת אספרנסה בבית משפט השלום חיפה לצורך קביעת תנאי הרחקתו. כב' השופטת החליטה כי האוהד יורחק מכל מגרשי הכדורגל עד 10.6.15 וב-14.3.15 יום הדרבי יתייצב חצי שעה לפני תחילת המשחק במשטרת תחנת חיפה וישהה בה עד סיום המשחק.

משטרת תחנת חיפה רואה בחומרה כל ניסיון להפר את הסדר במהלך אירועי ספורט ותפעל בנחישות למצות את הדין עם העבריינים. תגובתו של עו"ד שגיא מלח שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אוהד הפועל חיפה אמר: "מדובר בבחור נורמטיבי, שהשתחרר לאחרונה משירות צבאי מלא, אוהד כדורגל מושבע שטעה להתבטא בפורום פנימי של אוהדי הפועל. הצעיר נסחף בדבריו אך בשום שלב לא הייתה לו כוונה לפגוע באיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully