וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: בן שמעון לא יחתום אם לא יזכה לשדרוג בסגל

11.3.2015 / 11:00

עכשיו זה רשמי: הלוזונים הודיעו למאמן להגיע לפגישה בשבוע הבא, בן שמעון ישהה את החתימה אם לא יקבל הבטחה לשדרוג משמעותי. הלוזונים בטוחים: "הוא יחתום, אין לו ברירה"

one

בעיכוב של מספר ימים, מכבי פתח תקוה זימנה את המאמן רן בן שמעון לשיחה בעניין החוזה שלו לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, במועדון מתכוונים להציע למאמן חוזה לעונה נוספת, ומתכוונים לדרוש ממנו לחתום על החוזה כבר בפגישה הראשונה, אלא שהבוקר (רביעי) מתברר כי ייתכן מאוד שבן שמעון יסרב לכך. ההערכה היא שהמאמן יציב דרישות בנוגע לחתימה שלו בקבוצה, כשבין היתר מדובר על שדרוג משמעותי בסגל בעונה הבאה. בשל התקציב הדל של פתח תקוה, ספק אם הלוזונים יוכלו להבטיח זאת למאמן, מה גם שהנטיה של בן שמעון היא להשיב על ההצעה רק לקראת תום העונה, ולא בפגישה הראשונה. הלוזונים, אגב, בטוחים כי בן שמעון יחתום עוד בפגישה הראשונה. "אין לו ברירה, ממה שידוע לנו אין לו הצעה אחרת. הוא צריך לשמוח שהוא נשאר", אמר גורם במועדון.

בעניין אחר: במועדון מתכוננים לקראת המשחק הגורלי מול הפועל תל אביב, שיקבע האם הקבוצה תשחק בפלייאוף העליון. במועדון לא האמינו שבית"ר ירושלים תנצח את מכבי תל אביב, מה שהוביל את הקבוצה לסיטואציה בה היא עדיין תלויה בעצמה, אך חייבת לנצח את האדומים כדי לא להיות תלויה באחרות. תיקו יספיק לקבוצה של רן בן שמעון רק אם מכבי חיפה (תארח את הדרבי) או הפועל רעננה (תארח את בית"ר) לא ינצחו. במועדון לא מסתפקים בעלייה לפלייאוף העליון, אלא גם רוצים לסיים במקום הרביעי או החמישי. הסיבה: המענקים עבור המקום הרביעי והחמישי עומדים על 550-600 אלף שקל. הקבוצה שתסיים במקום השישי תקבל 450 אלף בלבד. המענקים, כמובן, יחולקו בתום משחקי הפלייאוף, ולא בסיום העונה הסדירה. מלבד זאת, ההערכה היא שהקבוצה שתסיים במקום הרביעי תשחק באירופה (בהנחה שמכבי תל אביב או באר שבע יזכו בגביע) עשויה להכניס עוד כסף לקופה הדלילה של המועדון.

בן שמעון עדיין לא ערך אסיפה טקטית, אבל כינס את שחקניו לשיחה על הדשא כדי לדבר על המצב. "תראו מה קרה בגביע, הקבוצות שהשתתפו ברבע הגמר, גם אלה שעלו לשלב הבא, פשוט קרסו בליגה. באר שבע חילצה תיקו, מכבי וקרית שמונה הפסידו, וכך גם עפולה. רק אנחנו עמדנו בכבוד, והצלחנו להוציא נקודה חשובה ובעיקר, חשוב מכך, שיחקנו טוב. אם היו שואלים בתחילת העונה כל אחד ואחד מכם, האם הוא חולם להיות תלוי בעצמו במשחק האחרון של העונה, מישהו מכם לא היה מסכים?", אמר בן שמעון. לרשותו של המאמן יעמוד סגל מלא, מלבד דדי בן דיין הפצוע. בשלב זה, המגן השמאלי לא מתאמן.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר אבי לוזון (ימין) לצד עומר גולן (שמאל). קובי אליהו
אבי לוזון. במועדון בטוחים שיחתום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully