וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "המשחק נגד ברצלונה לא קריטי. פחות משנה לי מאיזה מקום נעלה"

11.3.2015 / 8:28

רגע לפני היציאה לספרד, מאמן מכבי תל אביב התייחס לקרב הבא (ה', 21:45): "אם ננצח, זה יעניק לנו מקדמה קדימה". סמית' שחזר להתאמן: "נהיה חייבים להציג שוב את משחק ההגנה הטוב שלנו כדי לנצח"

one

בתקציר: מכבי תל אביב מנצחת את מכבי ראשון לציון

ללא סילבן לנדסברג הפצוע, מכבי תל אביב יצאה הבוקר (רביעי) לספרד לקראת המשחק החשוב נגד ברצלונה (21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). בקבוצה מצפים שסופוקליס שחורציאניטיס יגיע במוטיבציית שיא, ובהמשך למשחקו הטוב ביום ראשון נגד מכבי ראשון לציון, הוא יציג יכולת טובה, זאת לאחר המתיחות הרבה ששררה בינו לבין המועדון בתקופה האחרונה.

המאמן גיא גודס אמר לקראת המשחק: "המטרה הנקודתית בחודש הקרוב היא לעלות מהטופ 16 ולהיות בין שמונה הגדולות. אחרי שנעשה את זה, כבר נחשוב על דברים אחרים. לדעתי המשחק הזה לא קריטי, אבל אני חושב שאם ננצח את ברצלונה, זה בהחלט יעניק לנו מקדמה קדימה. קודם כל צריך להיות בין שמונה הגדולות ולהבטיח את זה".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"קודם כל צריך להיות בין שמונה הגדולות ולהבטיח את זה". גיא גודס/יוסי ציפקיס

לשאלה האם יש כבר מחשבות על מיקום, השיב המאמן: "פחות משנה לי מאיזה מקום נעלה. בלוח המשחקים יש לנו עוד שני משחקי בית ושלושה משחקי חוץ, וזה הרבה. נראה לאן זה יתפתח". על דווין סמית' ששב אתמול לאימונים אמר גודס: "דווין ספג חבלה קטנה בברך, לא משהו רציני. הוא חזר לאימונים ואנחנו צריכים את כולם מחויבים ובריאים כי אני חושב שאפשר לעשות את זה בחוץ ולנצח. אנחנו קבוצה מספיק מוכשרת כדי לעשות את זה בעיקר כשמתחברים לנו הדברים. אפשר לנצח כל קבוצה".

דווין סמית' עצמו הוסיף: "אני מרגיש טוב. יש קצת כאבים בברך, אבל אני מאמין שאהיה בסדר עד יום חמישי. ברצלונה זו קבוצה מצוינת וברמה גבוהה. אנחנו צריכים להגיע עם ביטחון בתוכנית המשחק שלנו ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. ברור לנו שכל משחק הוא חשוב. לאחרונה במשחקים לא שיחקנו את ההגנה הטובה שלנו ומול ברצלונה נהיה חייבים להציג שוב את משחק ההגנה הטוב שלנו כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully