וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תאסור הכנסת דגלי פלסטין למשחק מול מכבי תל אביב

10.3.2015 / 22:25

הקטלאנים מנסים למנוע תקריות מיותרות לקראת המפגש בחמישי. הצהובים יצאו לקטאלוניה למשחק החשוב ביום חמישי עם דווין סמית', שבדיקת ה-MRI שעבר בברכו שללה אפשרות לפציעה חמורה

one

יומיים לאחר הניצחון הקליל 93:113 על מכבי ראשון לציון, מכבי תל אביב תשוב היום (שלישי) לאימונים לקראת משחק החוץ החשוב שלה ביום חמישי הקרוב בספרד מול ברצלונה. הפורוורד דווין סמית' עבר ביום ראשון בדיקת MRI בשל כאבים בברכו ובה נשללה האפשרות לפציעה חמורה. סמית' סובל מחבלה קלה בלבדד ויתאמן עם הקבוצה הערב.

גם בצד של ברצלונה כבר מתכוננים למשחק. באתר 'ספורט' הקטלאני דווח היום כי לאור נסיון העבר תיאסר הכנסת דגלי פלסטין או שלטים בערבית לפלאו בלאוגרנה ביום המשחק. לאורך השנים מכבי תל אביב נתקלה לא אחת ביחס עוין בספרד ופעמים רבות הונפו דגלי פלסטין ביציעים, בעיקר במשחקים של לבוראל קוצ'ה בחבל הבאסקים.

אוהדי ברצלונה מניפים דגלי פלסטין במשחק מול מכבי תל אביב. רויטרס
לא רוצים צרות. אוהדי ברצלונה מניפים דגלי פלסטין במפגש קודם/רויטרס

סופוקליס שחורציאניטיס, שקיים שיחה עם המאמן גיא גודס והציג יכולת משובחת בניצחון על ראשון לציון, צפוי להתאמן אף הוא ובקבוצה מקווים שהסנטר היווני יצא לדרך חדשה ויגיע במוטיבציית שיא למשחק מול הקטאלנים.

לקראת ההתמודדות אמר נייט לינהארט: "הולך להיות קשה. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק וכך גם ברצלונה. זה הולך להיות מאבק בין שתיים מהקבוצות הטובות באירופה ואני מקווה שננצח ושיהיה לנו שבוע טוב ונצא למשחק עם ביטחון. היו לנו לא מעט ערבי קליעה מוצלחים ואני מקווה שזה יקרה גם בחמישי".

האמריקאי נשאל לגבי הפציעות בברצלונה, שאיבדה גם את אלכס אברינס השבוע: "יש כמה חיסורים בסגל שלהם, אבל יש דימיון בין הסגל של ברצלונה לזה שלנו בכך שמי שמשחק, תורם. יש להם המון כישרון. ברור שאנחנו לא מרוצים מההפסד בבלגרד. אני חושב שלא ניצלנו את ההזדמנות שלנו שם, כי היינו יכולים להיות במצב טוב יותר עכשיו. ננסה להיחלץ מזה, עשינו זאת בעבר".

שחקני הקבוצה והצוות המקצועי ערכו אתמול אירוע השקת אוזניות מדגם biosport, אוזניות המודדות דופק ומאמץ ומתאימות לספורטאים ומתאמנים.

(עדכון ראשון: 12:19)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב. שוקה כהן
סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב/שוקה כהן
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. שוקה כהן
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל/שוקה כהן
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. שוקה כהן
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל/שוקה כהן
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. שוקה כהן
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully