וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בבאר שבע: "צימקנו הפער מהפסגה. אנחנו עדיין חזק במירוץ"

10.3.2015 / 9:20

למרות המעידה בחיפה, בבאר שבע מרוצים מהקטנת הפער מקרית שמונה ומכבי תל אביב בפסגה. אלונה ברקת מתעקשת על בלם ישראלי וחלוץ זר בכירים בעונה הבאה, גם רוג'רס קולה ברשימות

one

בהפועל באר שבע הביעו סיפוק רב מהתוצאות שהושגו במחזור האחרון. למרות התיקו מול הפועל חיפה, ההפסדים של עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב גרמו לקבוצה של אלישע לוי לצמק את הפער משתי המובילות – נקודה אחת בלבד מקרית שמונה אותה היא ניצחה בשבוע שעבר, וחמש נקודות ממכבי תל אביב.

"היתרון שלנו העונה הוא בבית. ננסה לנצח את סכנין ולקוות למעידות של האחרות. גם אם נגיע במצב הזה לפלייאוף העליון, לפני משחקים מול מכבי וקרית שמונה, אז המצב מעודד. אין ספק שאנחנו עדיין חזק במירוץ על האליפות", אמרו במועדון.

שחקן בקבוצה הוסיף: "הכי קל להיכנס באלונה והפועל באר שבע, אבל עובדה שהפער קטן וגם מכבי וקרית שמונה מתקשות מאוד להביא נקודות. התפקיד שלנו עכשיו הוא לא למעוד יותר, ולנסות לשפר את מאזן החוץ".

סיראז' נאסר (מימין) עם מאור בוזגלו שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כן כן, הם עדיין בתמונה לדאבל. באר שבע/ברני ארדוב

לאלישע לוי ממתינה משוכה נוספת – חצי גמר הגביע שייערך בעוד כחודש וחצי, והערב (18:00, בהתאחדות) תיערך גם ההגרלה. במועדון מקווים להגריל את אחת הקבוצות מהליגה הלאומית (הפועל עפולה, מכבי אחי נצרת), כדי להגיע העונה לגמר.

בעונה שעברה, הפער בין באר שבע למכבי תל אביב בשלב הזה עמד על נקודה אחת פחות, ארבע בלבד, אבל היא הודחה בחצי הגמר על ידי קרית שמונה. העונה, תהיה לה הזדמנות לקבל שוב כרטיס לאירופה ולהגיע לגמר גביע המדינה. זאת גם הסיבה שבגללה אלונה ברקת לא ממהררת לסגור עם מאמן אחר. אם אלישע לוי יזכה בתואר, הוא יישאר לעונה נוספת. אם לא, ברקת תשקול את המשך דרכו בהתאם לתחרות שנוצרה על מאבק האליפות. כפי שפורסם בוואלה ספורט, הבעלים של באר שבע רוצה מאוד את ברק בכר במקרה שלוי לא ימשיך, ובדקה לאחרונה אפשרות להתחזק גם במנג'ר, אך שוקלת זאת מחדש בשל העלויות הכלכליות הכרוכות בכך.

בשלב זה נעצר המשא ומתן עם דובב גבאי, אך ההערכה היא שהוא יחתום לעונה נוספת. לגבי אוסטין אג'ידה, נציגו אבי נמני נמצא בקשר עם ברקת, אך אף אחד מהם עדיין לא הסכים להצעה שהגיש הצד השני. במועדון רוצים להביא בעונה הבאה את לארי קאיודה או אנתוני וואקמה מרעננה, שהסיכויים למכירתו בקיץ גבוהים מאוד. גם העובדה שרעננה עשויה לשחק בפלייאוף התחתון (השלכות כלכליות) עשויה לתרום לכך שאשר אלון ינסה למכור אותו כבר עכשיו.

שם נוסף שעלה במסגרת התכניות של ברקת: שחקנה של קרית שמונה, רוג'רס קולה. החלוץ כבש שמונה שערים העונה, ולא ברור האם קרית שמונה תממש את האופציה עליו. האופציות שכבר נבדקו בעמדת הבלם: דן מורי מוויטסה, ושיר צדק מקריית שמונה. אם בכר אכן יגיע, ההערכה היא שירצה להביא איתו את צדק וקולה. הראשון מבוקש במכבי חיפה, שתנהל עוד העונה משא ומתן לרכישתו ללא צורך בהליך בוררות.

במועדון הודיעו שהחל ממחר ניתן יהיה לרכוש מנוי בוגר בלבד לחמשת משחקי הפלייאוף לשערים 2,3,6 במחיר 275 שקלים. בנוסף להנחה ממחיר כרטיס בקופה יהנו המנויים מזכות להשתתף בהגרלה למשחקי החוץ בפלייאוף ולקדימות ברכישת מנוי באצטדיון החדש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן עירוני קרית שמונה, רוג'רס קולה. ג'יני
לא ברור אם קרית שמונה תממש האופציה עליו. קולה/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully