וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום קאיודה? קרית שמונה עוקבת אחרי חלוץ בית"ר תל אביב רמלה

10.3.2015 / 8:30

הבעלים של סגנית המוליכה מכין תכנית חלופית למקרה שחלוץ נתניה לא יגיע ושם את עינו על דידייה קוגבניה, טוגולזי בן 19, שהגיע לקבוצה מהלאומית רק בינואר האחרון וכבר כבש 6 שערים

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
תכנית מגירה. שרצקי/ברני ארדוב

אחרי שניסה להעביר אליו את לארי קאיודה, חלוץ מכבי נתניה, נראה כי הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, מכין תכנית מגרה לחיזוק התקפת הקבוצה שלו לקראת העונה הבאה. גורמים בבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית סיפרו כי שרצקי עוקב במרץ אחר שחקן הקבוצה, דידייה קוגבניה מטוגו.

החלוץ הצעיר בן ה-19 הגיע לבית"ר תל אביב רמלה רק בינואר האחרון, אבל כבר הספיק לכבוש במדיה שישה שערים ולהציג יכולת מצוינת. שרצקי, שידוע בחיבתו לגילוי שחקנים אלמונים (חן דילמוני מאותה בית"ר תל אביב רמלה, רועי קהת מיבנה), שם עין על קוגבניה ולפי אותם גורמים מהקבוצה מהלאומית, בקרית שמונה החלו לאחרונה לעקוב עוד יותר אחר השחקן ולצפות במשחקים שלו, כאשר לא מן הנמנע שבקרוב מאוד יחל משא ומתן בעניינו.

למרות זאת, בקרית שמונה מציינים כי שרצקי טרם ויתר סופית על אופציית קאיודה והוא מעוניין בחלוץ של נתניה לעונה הבאה, אך אם קאיודה ימשיך להתעקש לא להגיע, שרצקי לא יכריח אותו כמובן. הוגו אזצ'קו, חלוץ קבוצת הנוער של קרית שמונה, צפוי לעלות לקבוצה הבוגרת ואם מלבדו יגיעו גם קאיודה או קוגבניה, הרי שבקבוצה ככל הנראה לא יממשו את האופציה על רוג'רס קולה ולמעשה יצטרכו לשחרר גם שחקן זר נוסף מהסגל הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully