וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "בית"ר ירושלים תמיד צריכה להיות במקומות האלה"

10.3.2015 / 8:18

הקשר היה מאושר לאחר הניצחון על מכבי תל אביב: "השבוע הזה הוא חלום, רציתי להצליח במאני טיים". גיא לוי זכה למחמאות על ההרכב, הבעלים אלי טביב יגיש ערעור על הרשעתו

one

הפנים של אלי טביב בסיום הניצחון 0:1 על מכבי תל אביב אמש (שני) אמרו הכול. הבעלים של בית"ר ירושלים נראה תשוש, אחרי שבוע קשה שעבר ו-90 דקות של מתח ורק בסיום הוא הרשה לעצמו לחייך ולשמוח. טביב חיבק כל אחד שפגש, אמר: "השחקנים עשו לי את היום והחזירו לי את החיוך אחרי השבוע הזה" ונראה כמי שלא מתכוון לוותר על הקבוצה מהר כל כך.

עוד לפני המשחק נכנס הבעלים אל חדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני מודה לכם על כל התמיכה והחיזוקים במהלך השבוע, זה חימם לי את הלב. יש לכם משחק נגד קבוצה מצוינת, אבל אני מאמין בכם. זה משחק משמעותי על הפלייאוף העליון ואתם יודעים להתעלות במשחקים האלה. יש קהל גדול שהגיע אתכם עד לחיפה ואסור לנו לאכזב אותו". גם בשבוע שעבר, לפני הניצחון על הפועל פתח תקוה, טביב נכנס לחדר ההלבשה ונשא דברים ובקבוצה אמרו: "הוא שווה שש נקודות משני משחקים. שימשיך להיכנס עד סוף העונה". בבית"ר הוסיפו: "כולנו תקווה שהניצחון והאווירה ייתנו לטביב את הכוח להמשיך ולהישאר, אחרת מי יודע לאן בית"ר תלך. כשרואים מה קורה בהפועל תל אביב, זה מפחיד". טביב קיבל החלטה, יחד עם עורך דינו ציון אמיר, להגיש ערעור על הרשעתו. הערעור יהיה הן על ההרשעה עצמה והן על גזר הדין. בעקבות כך ייאלץ כעת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להמתין לתוצאות הערעור, לפני שייערך דיון בעניינו של בעלי בית"ר.

במועדון החמיאו בסיום למאמן גיא לוי, שצבר עד עתה 13 נקודות מ-18 אפשריות: "כמעט כולם המליצו לו לעלות עם עוד שחקן באמצע על חשבון שחקן התקפה, אבל זו בית"ר ירושלים. צריך לשדר התקפה ולבוא עם הקהל ועם כל הכוח שיש לנו. זה היתרון שלנו על היריבות".

עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מאושר עד הגג. אצילי/קובי אליהו

עומר אצילי נשאל בסיום אם כדאי לו לשחק כל שבוע נגד מכבי תל אביב ועל ההצלחה באצטדיון בחיפה, שם הקבוצה צברה 10 מ-12 נקודות אפשריות העונה: "צחקתי על זה לפני המשחק ועכשיו עוד יותר. טדי זה הבית וגם שם נצטרך להביא ניצחונות. אין לי איך להסביר את מה שקורה כאן, אנחנו משחקים טוב, מביאים את הנקודות. ידענו שחייבים לנצח בשביל הפלייאוף העליון והייתה אווירה מטורפת, כמו בטדי. אין על הקהל שלנו". אצילי נשאל על תנועת המשקפיים עמה הוא חוגג שערים: "זה משהו אישי שלי. זה תפס בגול אחד ורצתי עם זה. אחרי השער עשיתי עוד תנועה לעבר הספסל, אבל היא מוקדשת לבן רהב". על טביב הוסיף אצילי: "שמחים שהבאנו לו קצת שקט. הוא עבר שבוע קשה ומפחיד וכולנו רצינו לתת לו נחת".

הקשר נשאל על כך שביקש מהשופט להוציא צהוב שני לקרלוס גרסיה: "היה לו צהוב וחשבתי שמגיע לו עוד אחד, אבל אני לא מתעסק בזה אחרי ניצחון. לקחנו שלוש נקודות וזה מה שחשוב. השבוע הזה הוא סוג של חלום. חיכיתי לתקופה כזו ולהצליח במאני טיים. כשמאמינים בי, זה נותן לי כוח. אני פחות משמעותי. הכי חשוב שנעמוד במטרות ונמשיך ליהנות מהעונה. בית"ר תמיד צריכה להיות במקומות האלה ועם האווירה הזאת. אסור לנו לוותר על זה, חייבים לגמור את העבודה ולהיות בפלייאוף העליון".

בבית"ר היו בטוחים בסיום שרק הפסד בהפרש של שלושה שערים מול רעננה ימנע מהם לעלות לפלייאוף, אבל לאחר שהתברר שאם הפרש השערים זהה מה שמכריע בשובר השוויון הוא כמות הניצחונות, בקבוצה הבינו שאסור להם להפסיד גם בשני שערים: "כלום עדיין לא נגמר. צריך לבוא כדי לנצח. צריך לא רק לכוון לפלייאוף העליון, אלא למקום רביעי, שם תהיה התמודדות קשה בעיקר עם מכבי חיפה".

כ-17,120 איש נכחו אתמול באצטדיון ובבית"ר ייהנו מהכנסה של כ-300 אלף שקלים אחרי הוצאות. במועדון אמרו כי מדובר בהפסד של כמיליון שקלים ביחס למשחק שהיה מתקיים בטדי, אך עדיין היו מרוצים מהאווירה הביתית והניצחון. בבית"ר העריכו כי מקום בפלייאוף העליון שווה הכנסות נוספות ומענק מיקום בסדר גודל של כשני מיליון שקלים. בשבוע הבא תחסר הקבוצה את אלי דסה ושלומי אזולאי המוצהבים. תומר ירוחם ואופיר קריאף צפויים להחליף אותם, כאשר עדיין לא ברור אם זאב חיימוביץ' ותומר סוויסה יהיו כשירים למשחק והנושא יתברר במהלך השבוע. בדו"ח השופט יצוין כי בובת הקמע של בית"ר (איז'ו הנמר) הפריעה לשיפוט בדקות הסיום ונכחה על ספסל הקבוצה, מה שאסור על פי התקנון. ייתכן כי בעקבות הדברים תעמוד בית"ר לדין ותספוג קנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully