וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "ריגש ושימח אותי שהשחקנים שיחקו וניצחו בשבילי"

9.3.2015 / 22:54

שבוע וחצי לאחר שנורה, נשמע בעלי בית"ר ירושלים מבסוט מאוד לאחר ה-0:1 של קבוצתו על מכבי תל אביב: "זה מוזר להסתובב עם מאבטחים". גיא לוי: "הסתכלנו להם בלבן של העיניים ותקפנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים הוכיחה הערב (שני) שמקומה בהחלט בפלייאוף העליון, כשניצחה באצטדיון סמי עופר שבחיפה 0:1 את מכבי תל אביב. עומר אצילי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-44 אחרי שגיאה גדולה של חואן פאבלו, וכעת, מחזור אחד לפני פתיחת הפלייאוף העליון, הקבוצה מהבירה עשתה צעד גדול מאוד לעברו והיא מדורגת במקום הרביעי עם 37 נקודות.

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יכול להיות מבסוט. גיא לוי/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוי הקדיש את הניצחון לבעלי המועדון אלי טביב, שנורה לפני שבוע וחצי: "אם יש מישהו שהניצחון הזה מגיע לו, זה לאלי. באנו לשחק מול מכבי תל אביב ולהסתכל להם בלבן של העיניים. שיחקנו התקפי, הגענו להרבה מצבים. שיחקו אצלנו שחקנים צעירים שמתקדמים מאוד, אני לא רוצה לדבר יותר מדי. אני חושב שאנחנו צריכים לחזור למגרש האימונים ולעבוד קשה.

"הכי קל זה לאבד את האחיזה בקרקע, אבל יש לנו שחקנים צעירים שצריכים לחזור לעבוד קשה באימונים. אני לא מעודכן בכלל. בכל משחק אנחנו משתדלים לשחק על הכל. מה שמעניין אותנו היום זה רק שלקחנו שלוש נקודות".

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב אמר: "עברתי שבוע קשה מאוד, באתי לכאן כדי לראות תצוגה יפה מאוד של בית"ר ירושלים. כל הכבוד. זו הייתה המטרה שלנו, להגיע לפלייאוף העליון ועשינו את זה נגד קבוצה מצוינת כמו מכבי תל אביב. כל הכבוד לשחקנים, נתנו תצוגה מלהיבה. ריגש אותי מאוד ושימח אותי שהשחקנים רצו לשחק בשבילי ואני מודה להם על זה.

"מוזר להסתובב עם מאבטחים, מעולם לא הסתובבתי עם אנשי אבטחה. אני מתנהג בצורה הכי חופשית שיכולה להיות ואני מקווה שהמשטרה תטפל בנושא הזה. אני משתף פעולה עם המשטרה ומקווה שימצאו את מי שעשה לי את זה".


שלומי אזולאי הוסיף: "עדיין לא הבטחנו את המקום, אנחנו לא עושים חישוב איזה הפרש שערים צריך נגד רעננה, נבוא כדי לנצח ולגמור את הסיפור. עברנו שנה קשה ומתישה, סמי עופר מאיר לנו פנים מתחילת השנה ואנחנו נהנים מאוד מהאצטדיון הזה. אנחנו מאמינים שנגמור את הסיפור של הפלייאוף ואז זה לא בושה לכוון גם למקום הרביעי ולאירופה. מאוד היה חשוב לנו בשבוע המתוח הזה להצליח ולשמח את אלי טביב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
המכונית החדשה והמשוריינת של אלי טביב בעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הרכב המשוריין של טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully