וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה לרכוש את כרטיסו של רועי קהת

9.3.2015 / 20:31

הירוקים החליטו לפנות לאיזי שרצקי במטרה לצרף את קשרה הצעיר של עירוני קרית שמונה, שמחזיק בעצמו באחוזים מכרטיסו. סוכנו: "אם יעזוב את קרית שמונה, מכבי חיפה היא האופציה הראשונה"

one

בתקציר: קהת כובש צמד מול מכבי נתניה

מכבי חיפה מעוניינת בקשרה הצעיר של עירוני קרית שמונה, רועי קהת. במועדון הירוק החליטו לפנות בקרוב לבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי, במטרה לנסות ולהגיע להסדר על רכישת כרטיסו. קהת חתום בקבוצה הצפונית לשנתיים נוספות מעבר לעונה הנוכחית, אך בחוזה שלו קיים סעיף יציאה.

מבדיקה שערכו ראשי חיפה בשבועות האחרונים, על פי ההסכם בין קהת לקרית שמונה, השחקן יוכל להשתחרר לכל קבוצה בחו"ל תמורת 800 אלף יורו. לקבוצה ישראלית הוא יוכל להשתחרר רק בכפוף למשא ומתן עם קרית שמונה. קהת פדה את כרטיסו ממכבי תל אביב וכעת הוא מחזיק בחלק ממנו, מה שעשוי להקל על העסקה. גורם המעורב בעסקה אמר השבוע: "מכבי חיפה רוצה את השחקן מאוד ותנסה להחתימו עוד לפני שהעונה תסתיים על חוזה ארוך טווח".

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה לפני חן עזרא שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
בעונה הבאה הם ישחקו יחד? קהת וחן עזרא/סוכנות ג'יני

קהת בן ה-22 נחשב לאחד הכשרונות העולים בכדורגל הישראלי. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וחבר בסגל נבחרת ישראל. עוד לפני גיל 20 הוא כבש את שער הבכורה במדי הקבוצה הבוגרת של הצהובים, מול בשיקטאש בליגה האירופית ובתום העונה ההיא הושאל להפועל באר שבע. בקיץ 2013 קהת פדה את כרטיסו וחתם במכבי יבנה מהליגה הלאומית, כאשר הוא עדיין שירת בצבא. חצי עונה לאחר מכן קהת חזר לליגת העל וחתם בקרית שמונה לשלוש שנים וחצי.

כבר בעונה הראשונה בקרית שמונה הוא הפך לאחד השחקנים המשמעותיים ועזר לקבוצה לזכות בגביע המדינה. עד תום העונה ההיא הוא כבש שישה שערי ליגה והעונה, יש לו כבר שבעה. את השחקן מייצג סוכן השחקנים אפי סופר, שמסר בתגובה: "נבדקות מספר אפשרויות להעביר את רועי לחו"ל בעונה הבאה. בישראל, אם יעזוב את קרית שמונה, מכבי חיפה היא האופציה הראשונה".

בחיפה עצמה מרוכזים כעת בדרבי שייערך במוצאי שבת. הקבוצה פנתה למנהלת הליגה בבקשה לקיים את המשחק בשעה 19:30 מתוך התחשבות באוהדים הדתיים. חיפה הודיעה הערב (שני) כי כל הכרטיסים למשחק אזלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully