וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל: "לחזור להפועל תל אביב? אף פעם אי אפשר לדעת"

השוער שנפצע בצורה קשה וסיים את העונה דיבר לראשונה על הפציעה: "מיד הבנתי שמשהו רע קרה לי. אי אפשר לדעתי מה יהיה איתי בעונה הבאה. מאמין שעוד חודשיים אוכל לחזור לרוץ שוב"

בהפועל תל אביב מנסים לעכל את הפציעה הקשה של אפולה אדל. השוער שקרע את גיד האכילס במשחק הקבוצה מול מ.ס אשדוד בשבת, סיים את העונה והיום (שני) הוא ערך מסיבת עיתונאים מיוחדת שבה הוא דיבר על הפציעה הקשה, השיקום הארוך והההליך הרפואי הממושך אותו הוא צפוי לעבור בתקופה הקרובה.

הבשורות הטובות שמגיעות היום מכיוונו של אדל הן שהוא קרע את גיד האכילס העליון ולא את התחתון, מה שאומר שהפציעה פחות חמורה ועל פי ההערכות הוא אמור לחזור למגרשים תוך חצי שנה.

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב במסיבת עיתונאים לאחר פציעתו. קובי אליהו
תקופה לא קלה מצפה לו. אפולה אדל/קובי אליהו

אדל פתח ואמר: "אני מרגיש טוב, אבל הרגל כואבת. זה חלק מהחיים, במיוחד בשבילי. יש לי הרבה אנשים מאחוריי ואני אהיה בסדר. בנוגע לקבוצה אני מרגיש רע. הקבוצה צריכה עכשיו כל שחקן וזו לא הרגשה טובה לא להיות עד הדשא בתקופה הזו אבל אני סומך על החברים שלי שהם יילחמו".

"הרגשתי שמשהו רע קרה לי ולא הבנתי מה. הסתכלתי על הרגל שלי וזה היה מוזר. הבנתי שמשהו רע מאוד קרה לי, אבל לא ידעתי מה. הבנתי שזה משהו חמור, אבל לא חשבתי שזה כל כך חמור. דיברתי עם הדוקטור ואחרי חודש וחצי או חודשיים אני אעבור פיזיותרפיה ויתחיל לרוץ".

"אני מקווה ואני סומך על הקבוצה פה וקודם כל על המאמן. זו פעם ראשונה בקריירה שלי שאני סובל מפציעה כזו רצינית. אני צריך להיות חזק, זה לא יעצור אותי. לגבי הפועל? נראה בעונה הבאה. אף פעם אי אפשר לדעת מה קורה, יכול להיות שאני אחזור לקבוצה".

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב הפצוע. קובי אליהו
אדל מדדה על קביים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully