וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נוטה להחזיר את ברייסי רייט מההשעיה

9.3.2015 / 10:58

המועדון הצהיר שנגד השחקן יינקטו צעדים משמעתיים נוספים, אך בקבוצה לא רוצים לפגוע בהמשך העונה ולכן יש נטייה להשיבו לפעילות. פרנקו על הניצחון באילת: "זאת הקבוצה שאנו רוצים לראות"

one

לאחר ההפסד בגמר הגביע, והסערה סביב ברייסי רייט, הפועל ירושלים השיגה אמש (ראשון) ניצחון חוץ חשוב על הפועל אילת בתוצאה 76:88. בירושלים ציינו לטובה את המלחמה של השחקנים, שהציגו ברבע האחרון ריצת 2:17. זהו ניצחון הליגה השישי ברציפות של ירושלים, כשהמאמן דני פרנקו הציב לשחקניו כמטרה לעצור את היריבות על אזור ה-70 נקודות. בחדר ההלבשה שיבח פרנקו את השחקנים על משחק קבוצתי ועל הגנה טובה.

עם ברייסי רייט תתקיים פגישה נוספת, אולם למרות שדרווין קיצ'ן שב לאימונים, בקבוצה לא רוצים לפגוע בהמשך בעונה, ועל כן הנטייה היא להשיב את רייט מההשעיה, זאת למרות שהמועדון הצהיר שהשחקן הושעה מכל פעילות עד לאחר המשחק מול אילת ביום ראשון וינקטו צעדים משמעתיים נוספים.

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ייפגש שוב עם ראשי המועדון. רייט/קובי אליהו

המאמן דני פרנקו אמר על המשחק: "אני מאוד גאה ביכולת ובמה שהראנו בחצי השני. בחצי השני מול אילת ראינו את הקבוצה שאנחנו רוצים לראות: קבוצה שמשחקת קבוצתי, אגרסיבית, לוחמת, ומאוד מחויבת. אנחנו והקהל שלנו רוצים לראות את הדברים האלו מהקבוצה גם במשחק הבא שלנו בארנה. הקהל שלנו צריך לראות מחויבות, קבוצה שמשחקת עם אנרגיה וגישה לוחמת. הרי זו הדרך שלנו בסופו של דבר להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע".

ליאור אליהו, שסיים משחק טוב של 21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, סיכם: "למרות שהתחלנו את המשחק טוב, רבע שני לא טוב שלנו נתן להם לעלות ליתרון. אני חושב שהראנו הרבה אופי במחצית השנייה. הצגנו מחצית שנייה הגנתית מצוינת ויצאנו מנצחים ממגרש מאוד קשה".

יותם הלפרין הוסיף: "המחצית הראשונה הייתה קשה. במחצית השנייה הבנו שאם אנחנו רוצים לנצח את המשחק, אנחנו צריכים לשחק בצורה אגרסיבית. אני שמח שהצלחנו להפוך את זה. היו לנו כמה שחקנים שבאמת התעלו והצליחו בדקות האחרונות לנצח את המשחק". טיוויין מקי סיכם: "זה היה משחק קשה מול קבוצה טובה, בטח כשאילת משחקת בבית שלה. יש להם שחקנים מצוינים. אבל הצלחנו להציג בחצי השני את מה שצריך. נלחמנו עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully