וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בסכנין מאלי כהן: "בסיבוב שהוא מאמן אנחנו עם יותר נקודות"

9.3.2015 / 10:48

במועדון מרוצים מהמאמן שהחליף את גיא לוי במהלך העונה: "הממוצעים שלו הם ממוצעים שהיינו קונים". במועדון מרוצים גם מהשוער רן קדוש: "מאז מאיר כהן לא הייתה פה תחרות על אפודת השוער"

one

בבני סכנין הביעו שביעות רצון רבה מהניצחון על הפועל רעננה במחזור החולף, אך במקביל בקבוצה יש תחושת פספוס על כך שלא הצליחו להעפיל לפלייאוף העליון. שחקנים בקבוצה טענו שאם פתיחת העונה היתה מוצלחת יותר, הם היו מצליחים להגיע לפלייאוף העליון אך כעת המטרה היא לסיים כמה שיותר מהר את סיפור מאבקי ההישרדות.

"אנחנו לאחרונה בקצב צבירת נקודות טוב", אמר שחקן בקבוצה, "אם היינו מתחילים את העונה קצת יותר טוב היינו היום יכולים להיאבק חזק. עובדה שאנחנו בסופו של דבר רק ארבע נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון".

אלי כהן מאמן בני סכנין. קובי אליהו
בסכנין מרוצים ממנו. אלי כהן/קובי אליהו

בקבוצה מציינים את העובדה שהמאמן (התחיל לאמן במשחק מול הפועל באר שבע בסיום הקודם) השיג בתקופה שלו 19 נקודות והוביל את הקבוצה ממתחת לקו האדום, למקום בו היא נמצאת עם שבע נקודות מעל הקו האדום. "הממוצעים של אלי זה ממוצעים שהיינו קונים", אמר גורם בהנהלת המועדון, "בסופו של דבר בסיבוב שהוא מאמן אנחנו עם יותר נקודות מהרבה קבוצות אחרות".

דבר נוסף שמציינים בקבוצה הוא התייצבות ההגנה והמחמאות מגיעות לכיוונו של רן קדוש, כאשר בסכנין מרוצים מאוד שאחרי הרבה זמן יש תחרות על אפודת השוער הראשון. "מאז מאיר כהן לא הייתה כאן תחרות על עמדת השוער", אמר אותו גורם בהנהלה, "זה דבר חיובי. כולם אוהבים את מחמוד קנדיל אבל אין ספק שכל עוד רן קדוש טוב אז הההחלטות יהיו מקצועיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully