וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקביל לניסיון לאזרחו: ג'ו אלכסנדר שוקל לנסות לחזור ל-NBA בקיץ

9.3.2015 / 9:14

מקורבים לשחקן, ששיחק בעבר במילווקי ושיקגו, מספרים שהוא "נהנה לשחק במכבי ובישראל", אך ייתכן שינסה להגשים את חלומו בקיץ. אם יקבל אזרחות, הצהובים ינסו להחתימו על חוזה ארוך טווח

one

שביעות רצון נרשמה במכבי תל אביב לאחר שהשיגו ניצחון קליל מול ראשון לציון בתוצאה 93:113. לאחר תקופה קשה ולא מעט מתיחות בין הצדדים, סופוקליס שחורציאניטיס השתיק לא מעט מבקרים כשסיים את המשחק אמש עם 21 נקודות. בקבוצה מקווים כי השחקן יציג יכולת טובה גם במשחק החוץ השבוע מול ברצלונה. במכבי תל אביב מודעים לכך שהם חייבים את הסנטר היווני במיטבו כדי להגיע להישגים העונה. מי ששוחח אתמול בבוקר עם הסנטר היווני, לאחר תקופה ארוכה שלא שוחח עמו, הוא המאמן גיא גודס. בשיחה הסביר גודס כי קבוצתיות חשובה להצלחת קבוצה וכי הוא מצפה ממנו למחויבות.

גודס עצמו התייחס לשיחה זו אמר על המצב עם הסנטר היווני: "הייתה לי שיחה טובה מאוד איתו ואני חושב שבעקבות השיחה גם הוא מבין שהוא צריך לחזור ולעזור לקבוצה. בתוך כל הבלגן התקשורתי, חלק ממנו בצדק וחלק לא, מכבי תל אביב צריכה את סופו והוא את מכבי תל אביב. אני בטוח שעכשיו הוא יהיה מוכן יותר. הוא מבין מה היה ואני שמח שהשיחה עזרה". במקביל, במועדון שמחו לשמוע אמש כי בדיקת ה-MRI שעבר דווין סמית' גילתה שהשחקן סובל מחבלה קלה ולא משמעותית, והוא צפוי להיות כשיר לברצלונה.

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשון לציון 93:113

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ענה על המגרש. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

שחקן נוסף שהציג משחק טוב אמש הוא ג'ו אלכסנדר. במכבי תל אביב מנסים לזרז את אזרוחו של השחקן וקיבלו חלק מהמסמכים כדי לפתוח בתהליך. אולם לוואלה ספורט נודע כי ג'ו אלכסנדר שוקל ברצינות במהלך הקיץ לנסות לשוב ל-NBA, וזאת אחת המטרות שהשחקן הציב לעצמו. על פי החוזה, למכבי תל אביב ישנה אופציה לעונה נוספת על אלכסנדר, כשהקבוצה כבר ביקשה לממש אותה. עם זאת, בחוזה יש סעיף יציאה לאלכסנדר לקבוצת NBA.

מקורבים לשחקן מציינים ש"למרות שג'ו שוקל לעשות זאת וללכת ל-NBA, ג'ו נהנה מאוד לשחק במכבי תל אביב ובישראל, הוא לא היה מודע לכמה הוא ייהנה כאן כשהוא חתם. הוא רוצה לתרום גם לנבחרת הלאומית". חוזהו של אלכסנדר לעונה הבאה עומד על סכום לא גבוה מדי, כ-200 אלף דולר, על כן יש הסבורים בהנהלה כי אם אכן יקבל השחקן אזרחות, יש לפתוח במשא ומתן עם השחקן כדי להחתימו על חוזה ארוך טווח ולא רק להאריך את האופציה. אלכסנדר נבחר בקיץ 2008 במקום השמיני על ידי מילווקי ושותף ב-59 משחקים בעונת הרוקי שלו, בה תרם 4.7 נקודות ו-1.9 ריבאונדים בממוצע. עונה לאחר מכן עבר לשיקגו בולס, אך עקב פציעות שיחק רק בשמונה משחקים וכן תקופה קצרה בליגת הפיתוח. בעונת 2010/11 חתם בניו אורלינס אך לא שיחק בה, ועבר לטקסס לג'נדס מליגת הפיתוח של ה-NBA, במדיה העמיד ממוצעים מרשימים של 20.2 נקודות, 9 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
א יקבל אזרחות במכבי תל אביב ירצו להחתימו על חוזה ארוך טווח. אלכסנדר/מגד גוזני

גבוה נוסף שצפוי להמשיך בעונה הבאה הוא ג'ייק כהן, שהיה מרוצה ממשחק ההתקפה של הצהובים בניצחון על מכבי ראשון לציון: "איך הגענו ל-113 נקודות הפעם? הוצאנו לפועל את הפועלות כמו שצריך, גם סופו, וזה בא לידי ביטוי במשחק".

על שחורציאניטיס אמר כהן: "כשסופו דומיננטי, כמו שהוא היה מול ראשון מרגישים את זה בתוצאה ובמשחק. הוא עשה מהלכים יפים וסיים טוב מתחת לסל, הוא היה פשוט נפלא. השיחה של סופו עם גודס? אני לא יודע על כך, אני יודע שסופו סבל מפציעה האחרונה והוא הראה לכולם מה הוא יכול לעשות כשהוא בריא, וכשהוא מקבל את נכון את הכדור על המגרש".
כהן התייחס לפציעות בקבוצה: "אנחנו נאבקים תוך כדי. זה תמיד קשה שיש פציעות בקבוצה, אבל אנחנו יודעים להתעשת במשחקים קשים וקשים פחות, למרות הפציעות. זה מראה כמה אנחנו קשוחים וכמה הצוות המקצועי שלנו קשוח ויודע לעבור משברים".

השחקן מתרכז במשחק הפיקנטי והחשוב מול ברצלונה השבוע: "אני מקווה שהיכולת שהצגנו מול ראשון תמשיך גם ביום חמישי, שנעשה פעולות התקפיות טובות ונקלע טוב גם מול ברצלונה. נצטרך את זה, כי ברצלונה קבוצה מצוינת.".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully