וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי מקלין עובר לקנזס סיטי, פטריק וויליס צפוי לפרוש

התופס בחר להתאחד עם מאמנו לשעבר אנדי ריד ויעזוב את פילדלפיה. הליינבקר הוותיק נפרד מהניינרס והליגה אחרי שמונה שנים. הפטריוטס יתנו לדווין מקורת'י 47.5 מיליון דולר לחמש שנים והם ויתרו על האופציה על ריוויס. ביירון מקסוול מצטרף לאיגלס, מארק סאנצ'ז יישאר

ג'רמי מקלין פילדלפיה איגלס. Matt Rourke, AP
בחירה מעניינת/AP, Matt Rourke

יממה בלבד נותרה למעבר בין העונות ולפתיחת שוק השחקנים החופשיים והעסק ברחבי ה-NFL מתחמם מרגע לרגע. הנה כמה מאירועי הלילה (בין ראשון לשני) הבולטים ביותר.

* אחרי עונה שלמה בה אף תופס של קנזס סיטי לא רשם טאצ'דאון, כנראה שבעונה הבאה זה כבר יקרה. ג'רמי מקלין החליט לעזוב את פילדלפיה ולהתאחד בצ'יפס עם מאמנו לשעבר אנדי ריד. מקלין מגיע מעונת השיא בקריירה שלו, בה תפס 85 כדורים ל-1,318 יארד ועשרה טאצ'דאונים, לפני שהפך לשחקן חופשי. עוד בקנזס סיטי: טמבה האלי יפתח את חוזהו לאחר שהגיע לסיכום מול הקבוצה על כך.

* פילדלפיה מצדה, ממשיכה להיות פעילה מאוד בשוק. כבר אתמול דווח כי האיגלס עומדים להביא את הרץ האחורי הוותיק של סן פרנסיסקו, פרנק גור והוא אכן יחתום אצלם, לשלוש שנים, כאשר 7.5 מיליון דולר בשנתיים הראשונות מובטחים לו.

* חוץ מגור, שיחליף את לשון מקוי, פילי השיגה גם את מגן הפינה ביירון מקסוול, שיקבל 63 מיליון דולר לשש שנים, 25 מהם מובטחים. מקסוול שיחק בארבע עונותיו בליגה עד כה בסיאטל והוא יחליף בעיר האחווה את קארי וויליאמס ששוחרר.

* אחרון חביב הוא מארק סאנצ'ז. הקוורטרבק, שהפך לשחקן חופשי, ימשיך עם פילדלפיה לשנתיים נוספות ויקבל 16 מיליון דולר, 5.5 מהם מובטחים.

* האלופה ניו אינגלנד עשתה צעד חשוב, כאשר הצליחה להשאיר אצלה את הסייפטי דווין מקורת'י, שאמור היה להפוך לשחקן חופשי, אך סיכם על חוזה לחמש שנים תמורת 47.5 מיליון דולר, 28.5 מהם מובטחים. ניו אינגלנד ביצעה לאחרונה מספר מהלכים במטרה להשאיר את מקורת'י וכעת תפנה את תשומת לבה למאבק על דרל ריוויס. מקורת'י זכה להתעניינות רבה מצד ג'קסונוויל, פילדלפיה וניו יורק ג'איינטס.

* מגן הפינה ברנדון פלאוורס, שהגיע לסן דייגו בעונה שעברה אחרי תקופה ארוכה בקנזס סיטי, יישאר במדי הצ'ארג'רס עם חוזה לארבע שנים.

* ריאן מאלט הגיע לסיכום עם יוסטון ויישאר במדי הטקסאנס שנתיים נוספות. גם בריאן הוייר צפוי להגיע לקבוצה.

* פטריק וויליס, הלייבנקר הוותיק של סן פרנסיסקו, צפוי להודיע על פרישה מחר בגיל 30. וויליס שיחק רק שישה משחקים העונה בגלל פציעה. הוא נבחר שבע פעמים לפרובול מתוך שמונה העונות שלו בליגה, כולן במדי הניינרס.

* הסנטר רודני הדסון מצטרף לאוקלנד עם חוזה לחמש שנים תמורת 44.5 מיליון דולר, מה שיהפוך אותו לאחד המרוויחים הבכירים בליגה בעמדה שלו. הדסון בן ה-25 שיחק בארבע העונות הראשונות שלו בליגה בקנזס סיטי.

* ניו אינגלנד החליטה לא לשלם לדרל ריוויס 20 מיליון דולר והוא יהפוך מחר לשחקן חופשי. הפטריוטס צפויים להמשיך בכל זאת בדיונים מול ריוויס בניסיון להחתים אותו על חוזה נמוך יותר וגם הג'טס מקווים להחתים אותו.

* אנדרה ג'ונסון, התופס הוותיק, שוחרר רשמית מיוסטון לאחר שביקש זאת מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully