וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "שוחחתי עם סופו, הוא מבין שהוא צריך לחזור ולעזור לקבוצה"

8.3.2015 / 22:35

מאמן מכבי תל אביב דיבר על הסנטר, שקלע 21 נקודות ב-93:113 על ראשון לציון: "אנחנו צריכים אותו והוא צריך אותנו. הוא מבין מה היה". סמית' סובל מחבלה לא משמעותית וצפוי לשחק נגד ברצלונה

one

מכבי תל אביב התאוששה בצורה טובה מה-89:76 לכוכב האדום בלגרד ביורוליג, כשגברה הערב (ראשון) 93:113 על מכבי ראשון לציון, בדרך לניצחון ה-16 שלה ברציפות במסגרת הליגה. ג'רמי פארגו בלט עם 25 נקודות ושמונה אסיסטים, כשגם סופוקליס שחורציאניטיס היה מצוין כשקלע 21 נקודות אליהן הוסיף גם שישה ריבאונדים. דווין סמית' עבר הלילה בדיקת MRI, ונמצאה אצלו חבלה קלה ולא משמעותית בברך. על פי ההערכות הוא לא אמור להחמיץ את המשחק הקרוב נגד ברצלונה ובמכבי תל אביב הדגישו כי הוא צפוי לשחק.

היחס לסופו עשוי לקלקל את העונה של מכבי תל אביב

"עשינו ניצחון יפה וחשוב לקראת ההמשך", אמר גיא גודס, "הבוקר החלטנו להגיע למשחק עם סופו, והייתה לי הרגשה שהוא יבוא עם הרבה אנרגיות. אני שמח שצדקתי, כי הוא היה מאוד אקטיבי ואגרסיבי, וזו הדרך שאנחנו צריכים להשתמש בו כשהוא על המגרש. הייתה לי שיחה טובה מאוד איתו ואני חושב שבעקבות השיחה גם הוא מבין שהוא צריך לחזור ולעזור לקבוצה. בתוך כל הבלאגן התקשורתי, חלק ממנו בצדק וחלק לא, מכבי תל אביב צריכה את סופו והוא את מכבי תל אביב. אני בטוח שעכשיו הוא יהיה מוכן יותר. הוא מבין מה היה ואני שמח שהשיחה עזרה".

"תפסנו את מכבי תל אביב ביום לא טוב", ציין שרון דרוקר, "היא הייתה עצבנית, סופו היה מצוין. היה לנו מאוד קשה. ראו את היתרונות שלהם במשחק. פשוט לא הצלחנו לעצור אותם. ניסינו לעשות כל מה שיכולנו. לא הצגנו את ההגנה שאפיינה אותנו. נצטרך להמשיך הלאה ואני מקווה שנגיע לפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully