וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה: "אני מאושרת, זו מדליה היסטורית של ישראל ושלי"

8.3.2015 / 20:34

קופצת המשולשת חגגה את הזכייה במדליית הארד בפראג: "זו מדליה ראשונה שלי בתחרות גדולה, כמה סמלי שכל זה קורה ביום האישה הבינלאומי". דורון קופמן: "היא שייכת לרמות הגבוהות בעולם"

חנה קנייזבה קופצת משולשת ישראלית. GettyImages
עם המדליה הראשונה שלה בתחרות גדולה. חנה קנייזבה/GettyImages

חנה קנייזבה עשתה הערב (ראשון) היסטוריה בספורט הישראלי, כשהפכה לאתלטית הראשונה שזוכה במדליה בתחרות בינלאומית גדולה, ועוד ביום האישה הבינלאומי, אחרי שקטפה את מדליית הארד באליפות אירופה באולם. קנייזבה קבעה שיא ישראלי בקפיצה משולשת כשעברה 14.49 מטרים בניסיון הראשון בתחרות בפראג, וזה הספיק לה כדי לסיים במקום השלישי ולהביא לישראל מדליה ראשונה מאז שנת 2000 (אלכס אברבוך).

קנייזבה הנרגשת אמרה בסיום: "אני מאושרת! אני ואלכס מרמן, המאמן שלי, הצלחנו להביא יחד מדליה נשית היסטורית למדינת ישראל, שהיא גם המדליה הראשונה שלי בתחרות בוגרת בינלאומית גדולה. כמה סמלי שכל זה קורה ביום האישה הבינלאומי. יש לנו בארץ ספורטאיות מדהימות שעוד יגיעו למעמדי פודיום רבים. אשמח יום-יומיים ואז נמשיך למשימות הבאות. העבודה הקשה תניב בסוף את התוצאות הרצויות".

דורון קופמן, יו"ר איגוד האתלטיקה, סיכם את ההישג של חנה ואת האליפות כולה מבחינת המשלחת הישראלית: "הייתה תחרות מוצלחת לאתלטים הישראלים, כאשר המדליה של חנה הינה הישג מצוין, במיוחד אחרי שנה קשה. ראינו רק קצה של היכולת שלה, ואין לי ספק שהיא עוד תתקדם ותוכיח שהיא שייכת לרמות הגבוהות בעולם. אנחנו חוזרים מרוצים עם מדליה נוספת מאליפות אירופה. מכאן כולנו נמשיך לעבוד קשה לקראת אליפות העולם באוגוסט בבייג'ינג".

שרת הספורט לימור לבנת בירכה על זכייתה של קנייזה: "זה סמלי ומרגש שדווקא ביום האישה הבינלאומי חנה השיגה את אחד מההישגים המרשימים בספורט הישראלי, שהינו ללא ספק אחד משיאיה האישיים. כל הכבוד על הזכייה ועל הצלחתך כספורטאית ישראלית, דווקא היום. חנה, חיממת את ליבנו, אנחנו גאים בך!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully