וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדמוקונג סו עובר למיאמי, כריס ג'ונסון נורה

8.3.2015 / 20:19

כוכב ההגנה עוזב את דטרויט ולוקח את כישוריו לדרום פלורידה עם חוזה לשש שנים תמורת 114 מיליון דולר, 60 מהם מובטחים. הרץ האחורי נורה בידו באורלנדו, מצבו יציב

נדמוקונג סו דטרויט ליונס. Gregory Shamus, GettyImages
יצדיק את המחיר? סו/GettyImages, Gregory Shamus

נדמוקונג סו לוקח את כישוריו לדרום פלורידה. אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, שעזב את דטרויט כשחקן חופשי בתום חמש עונות מצוינות, אך גם מלאות בשערוריות, יחתום ביום שלישי, עת תצא העונה החדשה לדרך, במיאמי דולפינס. היונקים הצליחו לפתות את סו בזכות חוזה לשש שנים תמורת 114 מיליון דולר, 60 מהם מובטחים.

השיחות בין סוכנו של סו למיאמי החלו אמש (שבת), עת נפתח חלון שלושת הימים בו מותר לדבר עם סוכני השחקנים שהופכים לשחקנים חופשיים, רגע לפני שהשוק עצמו יוצא לדרך באופן רשמי. דטרויט ניסתה להשאיר את סו, אולם ההצעה של מיאמי הייתה הרבה יותר טובה מזו של הליונס, או למעשה מזו של כל אחת מהקבוצות שרדפו אחרי השחקן, שירוויח בממוצע כ-19 מיליון דולר לעונה במהלך החוזה.

* כמיטב המסורת בכל פגרה, לא חסרים שחקני פוטבול שנקלעים להסתבכויות כאלה ואחרות. הרץ האחורי כריס ג'ונסון, שכיכב בעבר בטנסי ושוחרר לאחרונה מהג'טס, נורה בידו במהלך הלילה החולף, בסביבות השעה 4 לפנות בוקר, באורלנדו, פלורידה. ג'ונסון נסע עם כמה מחבריו ברכב, כאשר לכיוון נפתחו יריות שהרגו את הנהג. השחקן עצמו ספג פגיעה ביד והוא במצב יציב, כמו גם חבר נוסף שהיה עמו ברכב.

* סן פרנסיסקו השלימה עם העובדה כי היא עומדת לאבד את הרץ האחורי שלה פרנק גור. מי שעושה מאמץ גדול להחתים את השחקן היא פילדלפיה, שהעבירה את לשון מקוי בטרייד לבפאלו. מקוי אגב, סיכם עם הבילס על גובה החוזה שלו וירוויח 40 מיליון דולר, 26.5 מהם מובטחים, בחמש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully