וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר פנה לבלבול: תן לי לשחק לפני פרסום סגל הנבחרת

8.3.2015 / 11:45

מגן מכבי חיפה העביר מסר למאמן, אך הוא נותן עדיפות לאלעד גבאי, מה שעשוי למנוע את זימונו. קיימת אפשרות שששרן ייני ישחק בעמדה הזאת בנבחרת. אלי גוטמן יפרסם הסגל לאימוני ההכנה מחר

אייל משומר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא רוצה לאבד את מקומו. משומר/ברני ארדוב

אייל משומר רוצה לחזור לשחק לפני פרסום סגל הנבחרת. מגן מכבי חיפה אייל משומר קיים שיחה עם מאמן הקבוצה מרקו בלבול לפני האימון בשבת, לאחריה הודיע המאמן כי משומר לא ייכלל בסגל למשחק הערב מול קרית שמונה. בעוד שאלי גוטמן רוצה את המגן בסגל שלו, בלבול הודיע למשומר כי "כרגע, העדיפות היא לגבאי, ואין לי כל סיבה להחליפו". אי זימונו לסגל בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים עשוי למנוע את הצטרפותו לסגל.

משומר ניגש לבלבול מתוך ידיעה שסגל הנבחרת, הלא סופי, יפורסם בתחילת השבוע הנוכחי, וניסה לשנות את ההחלטה לגביו. אם לא יימצא פתרון אחר, גוטמן עשוי לשלב את שרן ייני כמגן ימני במשחק הראשון. בנבחרת עוקבים בדאגה אחר מצבו של טל בן חיים (מתיחה במפשעה), אבל מעריכים שיהיה כשיר. בן חיים, כמובן, לא אמור להגיע לאימון ביום רביעי משום שהוא לא יכלול ליגיונרים.

נבחרת ישראל תתכנס לראשונה ביום רביעי הבא, אז תערוך מעין אימון הכנה, כשביום רביעי שאחרי ייערך אימון במתכונת דומה עם אותו הסגל. מחר יפרסם גוטמן את הסגל לשני האימונים. לאחר מכן, בתחילת השבוע בו ייערך המשחק מול ווילס, הוא יפרסם את הסגל המלא למשחק. הנבחרת תתכנס שוב ב-24 למרץ (שלישי), בחיפה, זאת לקראת משחקה מול ווילס (28 במרץ). למחרת המשחק הנבחרת תעשה את דרכה לירושלים, שם היא תערוך את ההכנות לקראת בלגיה (שלישי, 31 במרץ).

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, עם גילי ורמוט. ברני ארדוב
הכנות אחרונות. אלי גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully