וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדל קוב נשאר בגרין ביי, מארק אינגרם בניו אורלינס

8.3.2015 / 11:34

הפאקרס נתנו לתופס שלהם 40 מיליון דולר לארבע שנים והוא ויתר על האפשרות להפוך לשחקן חופשי. הסיינטס שמרו על הרץ האחורי עם חוזה לארבע שנים תמורת 16 מיליון דולר

רנדל קוב שחקן גרין ביי פאקרס. Nick Wass, AP
נשאר בלמבו. קוב/AP, Nick Wass

רק עוד יומיים נותרו עד פתיחת שוק השחקנים החופשיים ב-NFL וקבוצות הליגה עושות הכנות אחרונות וסוגרות עסקאות.

* רנדל קוב, התופס בן ה-24 של גרין ביי, יישאר בקבוצה לארבע שנים נוספות תמורת 40 מיליון דולר. קוב חווה את עונתו הטובה בקריירה אשתקד, כאשר סיים עם 91 תפיסות ל-1,287 יארד ותריסר טאצ'דאונים. הפאקרס בחרו אותו בסיבוב השני של דראפט 2011 והוא עמד לסיים חוזה ובחר להישאר בלמבו פילד.

* ניו אורלינס השאירה אצלה את הרץ האחורי מארק אינגרם, שירוויח בארבע השנים הקרובות 16 מיליון דולר. אינגרם צייץ: "אני נרגש להישאר קדוש! האל בירך אותי יותר ממה שחלמתי עליו". זוכה ההייזמן לשעבר סופסוף פרץ בעונה החולפת, עם שיאי קריירה של 964 יארד ותשעה טאצ'דאונים על הקרקע, זאת למרות שהוא החמיץ שלושה משחקים.

* יוסטון שמרה אצלה צמד שחקנים. הראשון הוא מגן הפינה קארים ג'קסון, שחתם לארבע שנים תמורת 34 מיליון דולר, 20 מהם מובטחים. השני הוא התאקל הימני דרק ניוטון, שיישאר לחמש שנים נוספות תמורת 26.5 מיליון דולר, עשרה מהם מובטחים. שני השחקנים ויתרו על האפשרות להפוך לשחקנים חופשיים.

* הקבוצה הטקסאנית השנייה, דאלאס, שמרה את התאקל הימני שלה, דאג פרי, עם חוזה לשלוש שנים תמורת 15 מיליון דולר, שישה מהם מובטחים.

  • עוד באותו נושא:
  • רנדל קוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully