וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה של אפולה אדל בסכנה, מחמאות למשה אוחיון וסארי פלאח

החששות לגבי שוער הפועל תל אביב התאמתו והוא סובל מקרע בגיד אכילס. אלמדון ישמש שוער ראשון , גורם במועדון: "אין סיכוי שעמוס יחזור". פלאח סיפר שהוא שיחק כשוער עד גיל נערים

one

חדר ההלבשה של הפועל תל אביב נראה אתמול (שבת) כמו אחרי הניצחונות הגדולים בימים הטובים של המועדון. ה-1:3 על מ.ס אשדוד, ב-10 שחקנים וכשסארי פלאח הבלם עומד בשער – ביחד עם ההתרחקות מהקו האדום – גרמו לשחקנים וגם לאוהדים לנשום לרווחה ולחגוג. "היינו חייבים את הניצחון הזה כמו אוויר לנשימה", אמר אחד מהשחקנים, "יש לנו עוד דרך ארוכה עד שנבטיח את ההישארות בליגה, אבל אנחנו שמחים בגלל הניצחון ובגלל שבלומפילד חזר להיות מקום מרתיע".

שגיב יחזקאל ש"בישל" את השער העצמי של יאיא פטי וכבש את ה-1:2 בדקה ה-88, היה מחויך בסיום ואמר: "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלי מאז שחזרתי מהפציעה. אני שמח שהצלחתי לכבוש, אבל יותר שמח שניצחנו ואפשר קצת לצאת מהתקופה הזו. אין עוד קהל כזה, שממלא את האצטדיון ומעודד גם כשהקבוצה בתקופה הכי קשה שלה. אני חושב שהניצחון הזה הוא בזכות האוהדים".

יחזקאל תיאר מה עבר על השחקנים כשאפולה אדל הורד מהמגרש בדקה ה-81 ופלאח החליף אותו בין הקורות: "זה חלק מהמשחק כששוער נפצע. המטרה שלנו לא הייתה תיקו, כי זה היה מוריד אותנו למטה, רצינו רק ניצחון. שיחקנו חזק, עלינו למעלה, כבשנו את השני והשלישי וההרגשה הייתה מטורפת. אני מקווה ומאמין שנצא לדרך חדשה. אנחנו צריכים להגיע עם קצת אוויר לפלייאוף התחתון".

בהפועל תל אביב שפכו מחמאות לכל כיוון אחרי הניצחון הדרמטי. פלאח שלקח אחריות ונכנס לשער קיבל אין ספור שבחים מחבריו לקבוצה והפתיע כשסיפר שעד גיל נערים הוא שימש כשוער, לפני שהפך לבלם. גם משה אוחיון כיכב במצעד המוחמאים, אחרי שהוא נכנס עם פתיחת המחצית השנייה במקום שי אבוטבול והכניס הרבה אנרגיות למשחק של האדומים. יחזקאל הצעיר קיבל בעצמו מילים טובות.

שוער הפועל תל אביב תום אלמדון. קובי אליהו
השוער הראשון עד סוף העונה. אלמדון/קובי אליהו

בצד הפחות נעים של הערב היה אפולה אדל. על פי הבדיקה שנערכה אתמול בבית החולים, החששות לגבי השוער התאמתו והוא סובל מקרע בגיד אכילס. הקמרוני גמר את העונה וישנה סכנה להמשך הקריירה שלו. היום בבוקר הוא אמור לחזור לבית החולים לבדיקות נוספות. חשוב לציין שאדל בן ה-28 לא עבר בדיקות רפואיות בהפועל תל אביב לפני שנה ושהוא לא שיחק לאורך כל עונת 2013-14.

בהפועל דחו על הסף את הפרסומים על ניסיונות של המועדון להחזיר את דני עמוס לקבוצה. עמוס עדיין רשום בהתאחדות כשחקן הפועל תל אביב, אך זאת בגלל ששם ממתינים לתוצאות הבוררות בין השוער למועדון. "אין שום תסריט שדני עמוס יחזור לקבוצה", אמר גורם במועדון. "יש יותר מידי משקעים בין הצדדים וזו לא אופציה ריאלית". יתרה מכך, עלות חזרתו של עמוס להפועל מוערכת בכמיליון שקלים ולכן הסיכויים אפסיים שהשוער יחזור ללבוש אדום עוד העונה. תום אלמדון הוא זה שאמור להיות השוער הראשון של הפועל עד תום העונה.

יורחן קולין שנפגע אתמול בצלעות והקיא דם בחדר ההלבשה, סובל מחבלה והוא נדרש לנוח כמה ימים ולא להתאמן. ההולנדי בספק למשחק מול מכבי פתח תקוה, אך יש סיכויים גבוהים שהוא יהיה כשיר. לוקאס סאשה שהוחלף בגלל פציעה, צפוי להיות כשיר למשחק ביום שבת. הברזילאי קיבל מכה בירך, אך אין קשר בין הפגיעה הזו לפציעה שהשביתה אותו בחודש וחצי האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully