וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואש מאוכזב: "עם איך ששיחקנו היה אפשר להוציא יותר מתיקו"

8.3.2015 / 7:10

בהפועל חיפה לא הסתפקו ב-1:1 עם הפועל באר שבע. הקפטן שיבח את בנין: "מרגע שהוא הגיע, הבנו שלא משנה מי היריבה שעומדת מולנו". סליחי יחמיץ את המשחק הראשון בפלייאוף התחתון

one

בהפועל חיפה היו מרוצים מאוד מהעמידה הטקטית שהפגינו השחקנים ב-1:1 עם הפועל באר שבע. המאמן טל בנין החליט שוב להפתיע כשפתח עם לירן סרדל בקישור האחורי ועם טריקו גטהון האלמוני בהרכב. למזלו, הההחלטות הללו הוכיחו את עצמן כשהשניים זכו למחמאות גדולות על משחקם.

מי ששוב בלט מעל כולם היה מהראן לאלה שחגג גם את יום הולדתו עם עוד שער. בסיום קיבל לאלה עוגה וחגג עם חבריו. גם בנין חגג אמש (שבת) יום הולדת ובקרב השחקנים הייתה תחושת החמצה שביום כזה לא הצליחו לשמור עוד עשר דקות על היתרון ולצאת עם ניצחון יוקרתי במיוחד. התוצאות בתחתית אתמול השאירו את מצב העניינים פחות או יותר זהה, כשמ.ס אשדוד הסתבכה משמעותית והיא מובילה על הפועל חיפה בנקודה אחת בלבד. החדשות הרעות הן שחמדי סליחי ספג כרטיס צהוב חמישי וייעדר מהמשחק הראשון במסגרת הפלייאוף התחתון.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
ככה חוגגים יום הולדת. לאלה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה רוצים להוציא נקודות גם בדרבי החיפאי בשבוע הבא כדי ליצור פער לקראת המשחק הראשון בפלייאוף התחתון. "קשה אחרי משחק להגיד שהיית קונה תיקו", אמר הבלם אושרי רואש, שזכה למחמאות אדירות מאנשי הקבוצה.

"נכון שבאר שבע קבוצה מצויינת, אבל עם איך שהתפתח המשחק היינו יכולים להוציא יותר מתיקו. אנחנו בעיקר רוצים לצאת לדרך של עוד משחקים טובים. אם לא ננצח בזכות נחישות אין לנו מה לבוא. אני שמח שכולם כולל הקהל ראו קבוצה נלחמת ואכפתית. כשטל בנין הגיע הבנו שלא משנה נגד מי אנחנו משחקים. אין אפשרות להשאיר נקודות וצריך להילחם, כי אנחנו עדיין קבוצת תחתית ובמלחמת הישרדות. מעבר לדרבי זה משחק פיקנטי לתקשורת ולשתי הקבוצות יש מטרות. מכבי חיפה אולי נלחמים על הדובדבן, אבל אנחנו נלחמים על הלחם והחמאה. מעבר לזה יש לנו אחריות כלפי האוהדים וכלפי הבעלים, ככה שאנחנו מבינים את המשמעות".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1 בסמי עופר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully