וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "נוכל לשחק משוחרר". סילבס: "רעננה הייתה מתחת לרמתה"

7.3.2015 / 21:29

מאמן בני סכנין לאחר ה-0:2 על רעננה: "מבחינתנו, הפלייאוף התחתון כבר התחיל. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב". המאמן המפסיד: "מול בית"ר יהיה קרב ראש בראש על הפלייאוף העליון"

one

בני סכנין התרחקה הערב באופן משמעותי מהקו האדום, בזכות ניצחון ביתי 0:2 על הפועל רעננה, שמצדה עלולה לסיים את המחזור מחוץ לשש הראשונות ולמקום המוביל לפלייאוף העליון. מוחמד גדיר (17) ופיראס מוגרבי (42) כבשו שערים נהדרים במחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה וסיבכו את רעננה, שאיבדה את בן והבה בכרטיס אדום ותילחם במחזור הסיום מול בית"ר ירושלים על הכרטיס לפלייאוף העליון.

אלי כהן מאמן בני סכנין. קובי אליהו
השיפור הגדול מבחינתו הוא בהגנה. אלי כהן/קובי אליהו

אלי כהן, מאמנה של בני סכנין, אמר בסיום: "היום התחלנו למעשה מבחינתי את הפלייאוף התחתון. ידענו שניצחון היום ייתן לנו מרווח ביטחון ויאפשר לנו לשחק כדורגל יותר משוחרר. הקבוצה הזאת יכולה לשחק הרבה יותר טוב בפוטנציאל שיש לה. נתקלנו היום בקבוצה מאוד קשה שספגה רק 19 שערים לפני המשחק וידעתי שיהיה משחק קשה. לשמחתי השכלנו להבקיע מוקדם והשער השני על סף המחצית באמת גמר את המשחק ורעננה כמעט לא סיכנה את השער שלנו. צריך לתת קרדיט גדול לשחקנים. עד תחילת המשחק לא באמת ידענו מי ישחק. חצי קבוצה נדבקה בווירוס ושחקנים לא ויתרו על המשחק וגמרו באפיסת כוחות. אני יודע שכל הזמן מדברים על התקפה ובאמת ההתקפה שלנו טובה אבל השיפור הגדול שאני רואה הוא דווקא בהגנה שלנו. הורדנו את ספיגת השערים שלנו בחצי וזה מבחינתי השינוי הגדול אצלנו".

המאמן המפסיד חיים סילבס סיכם: "הפועל רעננה הייתה מתחת לרמתה באופן משמעותי מבחינת איכות המשחק. כך או כך, משחק מול סכנין בחוץ הוא מלכתחילה משחק שצריך לתת בו הופעה יוצאת דופן כדי לצאת עם ניצחון, בטח כשהם גם עלו ליתרון מוקדם. זה יכול לקרות, אף אחד לא ציפה שננצח את כל המשחקים ברצף עד סוף העונה. אני לא חושב שהייתה ירידת מתח. כל השחקנים יודעים את המטרה ובדיוק הגענו לקצה של השגת המטרה, כך שאף אחד לא יכול להתרפק על דבר כזה או אחר שהוא עשה. מבחינה מנטאלית הגענו מוכנים, מבחינה איכותית לא הצלחנו לייצר את מה שאנחנו מצפים מאיתנו לייצר. בשבוע הבא מול בית''ר נגיע מוכנים לקרב ראש בראש על הפלייאוף העליון וניתן פייט אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully