וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו דרוויש שוקל לעבור ניתוח טומי ג'ון

7.3.2015 / 19:17

המגיש המצוין של טקסס ריינג'רס עלול להחמיץ את כל העונה הקרובה לאחר שחש בכאבים במרפק הימני במהלך אימון הבכורה של אימוני האביב

יו דרוויש טקסס ריינג'רס. Tony Gutierrez, AP
יחמיץ את כל העונה? יו דרוויש/AP, Tony Gutierrez

יו דרוויש, המגיש המצוין של טקסס ריינג'רס, סובל מפגיעה ברצועות המפרק ביד ימין, היד הזורקת שלו ושוקל לעבור ניתוח טומי ג'ון, מה שישבית אותו מכל העונה הקרובה. דרוויש עזב את אימון הבכורה של הקבוצה במסגרת אימוני האביב ביום חמישי האחרון לאחר שחש בכאבים בזמן שהתחמם בבולפן ובמהלך 12 הזריקות שלו.

הריינג'רס הודיעו היום (שבת) שדרוויש סובל מהפציעה הבעייתית, זאת לאחר שהמגיש ורופאי הקבוצה דיברו ביניהם על אופציות הטיפול השונות, כאשר אחת מהן היא הניתוח המסובך. דרוויש אמר: "אהיה מאוכזב מאוד אם אצטרך להפסיד את כל העונה הקרובה, אבל אני רוצה לבחון את כל האפשרויות שלי ולקבל חוות דעת נוספת לפני שאני לוקח החלטה סופית. בינתיים, הלב שלי נמצא עם חבריי לקבוצה והפוקוס שלנו נותר בהגעה להישגים ולמטרות שלנו העונה".

בשלוש העונות הראשונות שלו בליגה פתח דרוויש ב-83 משחקים, זרק 545 אינינגים ושליש והשיג 680 סטרייקאאוטים. מאזנו עד היום עומד על 39 ניצחונות לעומת 25 הפסדים וה-ERA שלו לאורך קריירת ה-MLB עומד על 3.27.

  • עוד באותו נושא:
  • יו דרוויש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully