וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "התוצאה לא מספיק טובה", טל בנין: "יש תחושת פספוס"

מאמן הפועל באר שבע התאכזב מה-1:1 מול הפועל חיפה: "אמרתי לשחקנים שהם צריכים לבוא בגישה אחרת כדי לנצח בחוץ". גבאי: "לא יודעים מה קורה לנו בחוץ, אבל אנחנו צריכים לשנות את זה"

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
אלישע לוי. מה קורה להפועל באר שבע בחוץ?/אדריאן הרבשטיין

שחקני הפועל באר שבע יכולים היו ללכת לישון הלילה עם חיוך. ניצחון על הפועל חיפה הערב (שבת) היה מעלה אותם למקום השני בטבלה, אך בסופו של דבר המשחק בין השתיים נגמר רק ב-1:1 שלא משרת אף אחת מהן.

"היינו צריכים להבקיע את השני", הודה אלישע לוי, "היו לנו הרבה יותר הזדמנויות בחצי השני. התיקו לא מספיק טוב בשבילנו אבל זה המשחק. הפועל חיפה נלחמה, אין משחק קל בשלבים האלה ונמשיך הלאה. כדי להצליח במשחקי חוץ, ואמרתי את זה גם לשחקנים, צריך לבוא בגישה אחרת, הרבה יותר אגרסיבית. צריך ללחוץ על הכדור, ומשום מה זה לא קורה, ואין סיבה לזה. בגלל זה אנחנו מתחילים בפיגור ואז רודפים אחרי היריבות שלנו. יש עוד משחק אחד עד הפלייאוף ואנחנו רוצים גם גביע. בגדול, אנחנו בתמונה גם בליגה. צריך להיאבק עד הסוף. אנחנו לא יכולים לבנות על נקודות שקבוצות אחרות מאבדות, סיכומים עושים בסוף. צריך להמשיך לתת לבוזגלו ביטחון, לאזן אותו עם האחרים. הוא מביא מספרים גם כשהוא משחק פחות טוב. אנחנו מחכים למספרים מאחרים, אבל סיכומים נעשה בסוף. גם לגבי מליקסון וגם לגבי אחרים".

דובב גבאי הוסיף: "מאוכזבים, אבל אנחנו עם הפנים קדימה, צריך להתאוש שכמה שיותר מהר. אני לא יכול לשים את האצבע על משהו ספציפי שקורה לנו בחוץ, אבל אנחנו רוצים לשנות את זה".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
טל בנין. שתי הקבוצות התאכזבו מהתוצאה/אדריאן הרבשטיין

מנגד, אמר המאמן טל בנין: "יש תחושת פספוס, אבל גם הפועל באר שבע מרגישה אותו דבר. איבדנו מספיק נקודות לאורך הדרך ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות. אנחנו עובדים בצורה עקבית על כל מה שצריך לשפר, בעיקר במשמעת טקטית ושמירה על עמדות. זה לא כל כך משתרש בינתיים, אבל נקווה שזה יקרה. אני לא עצבני, אני מרגיש בתוך המשחק, אני יודע מה זה שקשה ואין חמצן במוח כדי לעשות את הפעולות הטובות. התפקיד שלי הוא לעודד את השחקנים גם במצבים קשים. אנחנו לא באים למשחקים כדי להוציא תיקו. אם היית אומרת לפני שלושת המשחקים שעברנו מול מכבי תל אביב, הפועל רעננה והפועל באר שבע שנוציא ארבע נקודות היינו שמחים מזה".

על הדרבי בשבוע הבא: "אין ספק שככל שהזמן עובר אני מכיר את השחקנים טוב יותר. הייתה לנו בעיה של עומק. דרבי של חיפה זה דבר חשוב מאוד. יש לנו רצון גדול מאוד לנצח במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully