וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי חיפה: קולה בהרכב, משומר לא בסגל

שמעון אבוחצירא לא יכול לשחק מול הירוקים בשל הסכם המושאלים, אבל החלוץ הזמבי החלים מהפציעה. מגן הנבחרת שוב בחוץ, אלעד גבאי ימשיך לקבל קרדיט. ראיוס חוזר לסגל (א', 20:15, ספ' 1)

מחזור 25מחצית08/03/2015
עירוני קרית שמונה
    0
      מכבי חיפה
      one
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * עירוני קרית שמונה ניצחה את מכבי חיפה בכל ארבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות.

      * תשע פעמים אירחה קרית שמונה את מכבי חיפה במסגרת ליגת העל. המאזן: 3:4 לקרית שמונה ועוד שני משחקים הסתיימו בתיקו.

      * בפעם הקודמת בה מכבי חיפה ניצחה משחק ליגה בקרית שמונה (1:2 ב-11 במאי 2013) שמעון אבוחצירא כבש את השער המצמק של המארחת. מאז הוא עבר למכבי חיפה וחזר לקרית שמונה, אך לא רשאי לשחק כחלק מהסכם ההשאלה.

      * קרית שמונה עם שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון (וחמישה כולל צמד משחקי רבע גמר הגביע). זהו הרצף הכי גרוע שלה מאז אוקטובר-נובמבר 2013.

      * יוסי בניון עלה בעזרת שער הניצחון לרשת נתניה למקום התשיעי בכובשי מכבי חיפה בכל הזמנים, עם 57 שערים.

      *אלון תורג'מן כבש בארבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בליגה.

      שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
      כבש את השער המצמק של קרית שמונה בפעם הקודמת שהפסידה בבית למכבי חיפה. שמעון אבוחצירא/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

      רוג'רס קולה צפוי לפתוח לאחר שערך שני אימונים עם חבריו. החלוץ הזמבי יחליף את שמעון אבוחצירא, שלא רשאי לשחק, בשל הסכם ההשאלה שלו מחיפה. מי שעוד צפוי לחזור להרכב הוא חן דילמוני, שיעלה כמגן שמאלי ככל הנראה, על חשבונו של עאהד עזאם. ייתכן שדילמוני ישחק בסופו של דבר במקום עודד אלקיים.

      "אנחנו חייבים לנצח כדי להישאר בתמונה", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שאחרי השבוע האחרון אנחנו רוצים להוכיח, קודם כל לעצמנו ונגיע למשחק כדי לעשות את זה. אנחנו כבר שומעים שהופכים את מכבי חיפה לפייבוריטים, אבל לנו אסור להתעסק בזה, אלא רק לחשוב על עצמנו".

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      במכבי חיפה מבינים שהפסד במשחק הקרוב יוביל לכך שהקבוצה תשחק סופית בפלייאוף התחתון. מרקו בלבול ושחקניו קיימו בשבת את האימון המסכם. בלבול שוחח עם אייל משומר, ששוב לא נכלל בסגל ומעמדו נפגע לאחרונה. גם גוסטבו בוקולי לא בסגל, כשרובן ראיוס החלים ויפתח על הספסל. המאמן לא מתכוון לשנות את ההרכב שניצח את מכבי נתניה. איתי שכטר ימשיך לפתוח לצדו של אלירן עטר ובהגנה אברהם פאס ואוראל דגני ישתפו פעולה.

      המאמן, מרקו בלבול, התייחס להתמודדות הצפויה נגד הפועל קרית שמונה כשאמר: "הגענו למשחק שהוא סופר חשוב, מדובר בקבוצה שעושה עונה יוצאת מן הכלל, עונה מצוינת, קבוצה שיודעת ללחוץ טוב ושולחת הרבה שחקנים להתקפה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים למשחק, הולך להיות פיזי ומאוד אינטנסיבי והמטרה לחזור עם ניצחון משם".

      עוד באותו נושא

      אלירן עטר שחקן חודש פברואר של מנהלת הליגות בשיתוף וואלה ספורט

      לכתבה המלאה
      אייל משומר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
      לא שיחק כבר תקופה ארוכה. אייל משומר/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      עירוני קרית שמונה: רועי קהת

      בהיעדרם של שחקנים רבים, דווקא השחקן הצעיר צריך לקחת מנהיגות. קהת הוכיח שהוא יודע לכבוש שערים ויצטרך לעשות זאת שוב כדי לעזור לקרית שמונה לעצור את רצף המשחקים ללא ניצחון.

      מכבי חיפה: איתי שכטר

      מכבי תל אביב הוכיחה השבוע שההגנה של קריית שמונה היא לא דבר שקשה לפצח, אם רק עומדים נכון, מוסרים נכון ומדייקים נכון. מכבי חיפה של העונה רחוקה מלהיות קבוצה מושלמת, אבל ההגעה של עטר ושכטר חיזקו אותה, הוכיחו מה בניון יודע לעשות עם הכדור שיש לו את השחקנים הנכונים לידו ובעיקר – שיפרו את המהירות בחלק ההתקפי. שכטר נע בינתיים בצל ההצלחה של עטר, ובטח שמסוגל לספק הרבה יותר אם רק יתנו לו את הפס הנכון ברגע המתאים. למכבי חיפה יש חלוץ מהיר, וזה חשוב מול ההגנה של קריית שמונה, והיא צריכה לשחק עליו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: קרית שמונה
      קהל: 4500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully