וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר ארסו: "למכבי תל אביב יש נקודות תורפה, אפשר לנצח אותם"

7.3.2015 / 10:04

ססאר ארסו ובית"ר ירושלים מתכוננים לעוד קרב על מקום בפלייאוף העליון, שייערך בסמי עופר: "אנחנו יודעים כמה חשוב בשבילנו הניצחון הזה". מי השחקן שרץ הכי הרבה נגד הפועל פתח תקוה?

one

לאחר שקיבלה יום חופש, תחזור היום (שבת) בית"ר ירושלים להתאמן לקראת המשחק המסקרן ביום ב' בסמי עופר נגד מכבי תל אביב. כזכור, בית"ר תרצה משחק רדיוס במפגש הזה בשל אירועי המשחק נגד מכבי נתניה. כ-12 אלף איש הבטיחו מקומם עד עתה, כאשר אוהדי בית"ר יישבו ביציע המערבי והמזרחי באיצטדיון, ואילו לאוהדי מכבי תל אביב שוריין כל היציע הדרומי. היציע הצפוני ייפתח רק במידה שיהיה ביקוש.

עדיין לא ברור באיזה הרכב יעלה המאמן גיא לוי, שבכל מקרה יחסר את תומר סוויסה וזאב חיימוביץ' הפצועים, אך יקבל בחזרה את אופיר קריאף שהחלים מהפציעה במפשעה. ייתכן כי לוי ימשיך לעלות בהרכב בעל אופי התקפי כפי שפתח במושבה במשחק האחרון, אם כי מנגד ייתכן כי אחד השחקנים הקדמיים ייצא מההרכב ובמקומו ישולב אופיר קריאף. חנן ממן סבל ממתיחה באימון שלשום ועדיין לא ברור אם יהיה כשיר למשחק.

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אופטימי לקראת המפגש מול האלופה. ססאר ארסו/ברני ארדוב

הבלם ססאר ארסו אמר לקראת ההתמודדות: "מכבי תל אביב היא קבוצה חזקה וגדולה, אבל אני מאמין שיש להם נקודות תורפה ושבהחלט אפשר לנצח אותם. יש להם שחקנים מצוינים ומאמן מצוין, אבל אנחנו יודעים כמה חשוב בשבילנו להשיג את הניצחון הזה. ברור שזה הולך להיות מאוד קשה, כי הם באמת מעולים, אבל אני מרגיש שהם לא בלתי מנוצחים העונה. יש לנו את היכולות והאיכויות שלנו ואיתן נצא לקרב".

שחקני הקבוצה קיבלו השבוע את המדדים מהמשחק נגד הפועל פתח תקוה. המדדים הראו שינוי משמעותי בקילומטרז' אותו רצו השחקנים ובפעולות הלחימה. מי שרץ הכי הרבה כמו תמיד הוא הקשר הברזילאי קלאודמיר פראיירה עם 11.6 קילומטר. אחריו הגיעו שלומי אזולאי ועומר אצילי עם 10.8.

בנוגע לפעולות לחימה במשחק, גם כאן הברזילאי מופיע ראשון עם 36 פעולות לחימה (חילוץ כדורים, יירוט, קרבות מגע ועוד). אחריו הגיעו ססאר ארסו ושלומי אזולאי עם 27 פעולות כ"א. ביחס למשחק עם מכבי פתח תקוה, שחקני בית"ר העלו ביותר מ-10% את הקילומטרז' שרצו ואת כמות פעולות הלחימה במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully