וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשואן לינץ' חתם לשנתיים נוספות בסיאטל

כוכב הסיהוקס הגיע להחלטה בסופו של דבר וירוויח בעונה הקרובה 12 מיליון דולר. ג'קובי ג'ונס בסן דייגו, פרסי הארווין עומד להיות משוחרר מהג'טס

מרשואן לינץ' סיאטל סיהוקס. Rob Carr, GettyImages
חוזר לעוד סיבוב. לינץ'/GettyImages, Rob Carr

אחרי תקופה מסוימת של אי ודאות, במהלכה התעוררו אפילו שמועות על פרישה אפשרית, מרשואן לינץ' החליט שהוא ממשיך. הלילה (בין שישי לשבת), הביסט מוד חתם על חוזה חדש בסיאטל, לשנתיים, כאשר בעונה הקרובה הוא צפוי להרוויח 12 מיליון, במקום החוזה המקורי במסגרתו אמור היה לקבל שבעה מיליון. לינץ' בן ה-28 יחזור למעשה לעונתו התשיעית בליגה. מאז הצטרף לסיהוקס במחזור השישי של עונת 2010, אף אחד ב-NFL לא השיג יותר טאצ'דאונים על הקרקע מה-54 שלו.

* אחרי שניו יורק ג'טס ביצעה טרייד על ברנדון מרשל, טרייד שיהפוך לרשמי ביום שלישי הקרוב עת תצא העונה החדשה לדרך, הקבוצה מהתפוח הגדול צפויה לשחרר את פרסי הארווין המאכזב. הארווין הגיע לג'טס רק באמצע העונה החולפת בטרייד מפתיע עם סיאטל, שהחליטה לוותר על האופי הבעייתי שלו. האפשרות הבולטת שהוזכרה מבחינת השחקן כרגע היא הצטרפות לניו אינגלנד.

* ג'קובי ג'ונס, אחד מגיבורי האליפות של בולטימור לפני שנתיים, ששוחרר לאחרונה מהרייבנס, חתם לארבע שנים תמורת 12 מיליון דולר בסן דייגו.

* תופס אחר שקיבל חוזה חדש הוא מרקוס קולסטון בן ה-31, שיישאר במדי ניו אורלינס. פרטי החוזה טרם ברורים.

* לרון לנדרי, הסייפטי ששוחרר מאינדיאנפוליס בחודש שעבר והפך לשחקן חופשי, הושעה על ידי הליגה ללא פחות מעשרה משחקים בשל עבירה על חוקי השימוש בחומרים אסורים. בעונה שעברה הוא כבר הושעה לארבעה משחקים בשל עבירה דומה.

* קרוליינה החתימה על חוזה לשנתיים את התאקל השמאלי מייקל אור. גיבור הספר והסרט "The Blind Side" שיחק עד כה בבולטימור ואז בטנסי, ממנה שוחרר עם תום העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully