וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון מרשל עובר לג'טס, רג'י ויין לא ימשיך בקולטס

6.3.2015 / 21:01

התופס הוותיק עובר בטרייד משיקגו, שתקבל בחירת סיבוב חמישי בדראפט. רג'י ויין עוזב את אינדיאנפוליס לאחר 14 עונות, מוריס ג'ונס דרו הודיע על פרישה מה-NFL

ברנדון מארשל שיקגו ברס. Jim Prisching, AP
אולי האפיזודה הבאה לא תיגמר ככה? מרשל/AP, Jim Prisching

בדנבר לא כל כך הלך לו, גם במיאמי ובשיקגו לא - וברנדון מרשל ינסה את מזלו בבית חדש, הפעם ניו יורק ג'טס. התופס של הברס הועבר בטרייד לסילונים, תמורת בחירת סיבוב חמישי בדראפט. המהלך יהיה רשמי ביום שלישי, אז ייפתח מועד ההעברות של ה-NFL.

תשע שנים בליגה, בהן הגיע חמש פעמים לפרובול, מרשל בן ה-30 רשם השנה 721 יארדים בתפיסה בלבד, לאחר שבכל אחת משבע השנים הקודמות רשם 1,000 יארד או יותר. הוא הביע לא אחת את חוסר שביעות רצונו בשיקגו, כשגם במיאמי ובדנבר היו לו לא מעט בעיות משמעת.

אחרי 14 שנים, רג'י ויין לא ימשיך באינדיאנפוליס. התופס בן ה-36 מחזיק במספר שיאי פרנצ'ייז, בהם משחקי עונה רגילה (211), ניצחונות (143) והוא שביעי ב-NFL בתפיסות קריירה ובשמיני ביארדים לתפיסה.

מוריס ג'ונס דרו נפרד מה-NFL אחרי תשע שנים. הרץ האחורי הוותיק החליט לפרוש לפני גיל 30, כשצייץ בטוויטר "לכל דבר טוב יש סוף". לאחר שמונה עונות בג'קסונוויל, ג'ונס דרו חתם בעונה שעברה לשלוש שנים באוקלנד, אבל כבר במחזור הראשון שבר את ידו והתקשה להתאושש.

מוריס ג'ונס דרו ג'קסונוויל ג'אגוארס. GettyImages
היו לו ימים יפים בליגה. ג'ונס דרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully