וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה באולם: דונלד סנפורד העפיל לחצי הגמר

6.3.2015 / 12:58

מדליסט הארד מאליפות אירופה האחרונה לא התקשה לסיים ראשון במקצה שלו ב-400 מטר עם 46.81 שניות, וגם סיים עם התוצאה הטובה ביותר במוקדמות. יתחרה על עלייה לגמר ב-17:40

דונלד סנפורד רץ ישראלי. AP
מי יעצור אותו? סנפורד/AP

דונלד סנפורד עלה היום (שישי) לחצי גמר אליפות אירופה ל-400 מטר באולם. הרץ הישראלי בן ה-28 עצר את השעון על תוצאה מצוינת של 46.81 וסיים ראשון במקצה שלו, וגם השיג את התוצאה הטובה ביותר במוקדמות כשהיה לרץ היחיד שירד מגבול 47 השניות.

מדליסט הארד מאליפות אירופה האחרונה פתח את הריצה שלו בצורה קלילה מאוד ולמרות ששובץ במקצה חזק יחסית, נראה טוב מההתחלה ותפס פיקוד על הריצה מהרגע הראשון. את 200 המטר הראשונים הוא סיים ב-21.9 שניות, וכשראה שהוא מקדים בהרבה את שאר יריביו האט את הקצב, אבל גם כך שמר על המקום הראשון.

במוקדמות ל-400 השתתפו 33 רצים, שחולקו לשישה מקצים, כשהשניים הראשונים מכל מקצה עלו אוטומטית לחצי הגמר, וששת המפסידים בעלי התוצאות המהירות ביותר הצטרפו אליהם ל-18 האחרונים. בחצי הגמר, שיתקיים הערב ב-17:40 יתחרו 18 רצים, כאמור, שיחולקו לשלושה מקצים. שני המנצחים של כל מקצה יעלו לגמר, כמו גם שני המפסידים בעלי התוצאה הטובה ביותר.

סנפורד הצטנע בסיום ואמר: "אתלטיקה באולמות אינה ההתמחות שלי, אלא מהווה הכנה נוספת לעונת הקיץ באצטדיונים. בכל מקרה, התחושה בסיומה של ריצה חלקה ומוצלחת בסיבוב הראשון תמיד מעודדת ומעניקה ביטחון רצוי להמשך".

מעין שחף. GettyImages
המשימה הפעם הרבה יותר קשה. מעין שחף/GettyImages

ב-17:05 תיכנס למעגל התחרויות גם הקופצת לגובה מעין שחף, שתנסה להשתחל בין שמונה הקופצות הטובות ביותר לגמר. שחף, שבאליפות אירופה האחרונה הצליחה להיכנס לרשימה היוקרתית של הקופצות הטובות ביותר ביבשת כשהעפילה לגמר תנסה בדרך גם להשיג שיא ישראלי חדש כדי לעבור 1.94 מטר. שיאה האישי כיום הוא 1.90, כשהשנה היא הצליחה כבר לחצות את הגובה הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully