וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הישאם כיוואן סובל משבר באצבע רגלו, עלול להיעדר מספר שבועות

5.3.2015 / 15:30

הקשר עבר בדיקה שגילתה את השבר שישביתו לתקופה ארוכה. בקבוצה מקווים שלא מדובר בהיעדרות ארוכה. טל בנין על המשחק מול באר שבע: "ברור שכל משחק עכשיו הוא הכי חשוב, וכך אנחנו מתייחסים עד תום העונה"

הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה לפני נאור פסר שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
יחסר לחיפה במשחקים הקרובים. כיוואן/קובי אליהו

קשרה של הפועל חיפה הישאם כיוואן סובל משבר באחת מאצבעות רגלו, כך התברר מבדיקה שעבר השחקן הבוקר. כיוואן סבל מכאבים ברגלו ועבר בדיקה שגילתה את השבר, מה שאומר שהקשר לא יוכל לעמוד לרשות טל בנין במשחק החשוב מול הפועל באר שבע בשבת. בחיפה מקווים שלא מדובר בהיעדרות ארוכה אך מתכוננים לאפשרות שכיוואן ייעדר כמה שבועות. בלי כיוואן, בחיפה המשיכו בהכנות לבאר שבע כאשר מהראן לאלה סובל משפעת אך צפוי להיות כשיר למשחק.

המאמן טל בנין התייחס למשחק בשבת ועל הלחץ שיש במועדון בשל ההימצאות של הקבוצה בתחתית. "הגעתי עשרה מחזורים לסיום העונה, אז ברור שכל משחק עכשיו הוא הכי חשוב, וכך אנחנו מתייחסים עד תום העונה". על ההפסד לרעננה, שהגיע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, הוסיף המאמן: "התאכזבתי מהעובדה שדיברנו והתכוננו לרעננה במהלך כל השבוע שעבר, כולל במהלך המשחק ובמחצית, ובסופו של דבר ספגנו שער ממצב שעבדנו עליו כל כך הרבה בנוגע להתקפה של רעננה".

על המשחק הקרוב: "באר שבע היא קבוצה טובה, שמורכבת משחקנים כשכל שחקן שלעצמו הוא בינלאומי, או עם עבר בינלאומי, יש הרבה מאוד ניסיון ברמות האלה כך שמשחק פשוט לא יהיה, כמו שלא היה קל מול רעננה לא יהיה קל גם פה".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
מבחן קשה במחזור הקרוב. טל בנין/ניב אהרונסון

על הלחץ בתחתית אמר בנין: "אני לא מתעסק בלחץ, אני מתעסק רק על מה שאנחנו צריכים לעשות, מדד הלחץ הוא דבר שאני באופן אישי חי איתו שנים, כבר רגיל אליו, יודע לווסת את זה אבל אנחנו צריכים להתעסק מקצועי נטו 90 דק על המגרש ".

כשנשאל על סגל שחקניו אמר המאמן: "אני חושב שהשחקנים שנמצאים פה הם ראויים, אנחנו נתקדם ממשחק למשחק כדי להשיג את המטרות שלנו". בנין החדיר כל השבוע גם לשחקניו אמונה שניתן לנצח את באר שבע, למרות שמדובר בקבוצה המתמודדת על האליפות ומגיעה במומנטום טוב, כשהמטרה של חיפה היא להגיע לפלייאוף העליון עם פער כמה שיותר גדול על הקבוצה שתהיה מתחת לקו האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully