וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "זה לא מהלך בודד של רייט, זו פשוט ההתנהגות שלו לאורך כל העונה"

5.3.2015 / 13:10

בהפועל ירושלים מתלבטים איך להעניש את הגארד שהושעה בינתיים למשחק אחד, ושוקלים גם לשחררו: "זה לא ברייסי של העונה שעברה, הוא מרגיש שהוא מעל שאר הקבוצה"

one

לא מעט שיחות התקיימו בין שחקני הפועל ירושלים לאחר שעודכנו על השעייתו של ברייסי רייט. חלקם קיבלו את הידיעה על כך בהפתעה, אולם בירושלים מבהירים כי השחקנים צריכים להבין את המסר לפיו אין שחקן מעל הקבוצה ואין לזלזל בקבוצה.

כזכור, רייט לא התייצב לביקור של האדומים בבית החולים שערי צדק בירושלים והושעה מכל פעילות עד לאחר המשחק מול הפועל אילת ביום ראשון הקרוב, כשמהמועדון נמסר כשבנוסף יינקטו נגד רייט צעדים משמעתיים נוספים. כפי שפורסם כאן אמש, זו לא התקרית היחידה עם השחקן: בשבוע שעבר נערכה פעילות קבוצתית למען הקהילה בגוש עציון, אולם רייט בחר שלא להשתתף בארוחה הקבוצתית אחרי האירוע, מה שגרם לראשי הפועל ירושלים לנזוף בו ולהזהירו.

לוואלה ספורט נודע כי לאחר משחק האולסטאר התקיימה פגישה בה נכחו רייט, המנכ"ל גיא הראל וסוכנו של רייט, בה הובהר לו כי הדרך בה נקט לא מקובלת. גורמים בקבוצה טוענים שרייט הכחיש כי יש לו הצעה מקבוצה אחרת, ספקולציה אשר הועלתה בקבוצה לגבי התנהגותו. פגישה נוספת תתקיים בין הצדדים בשבוע הבאה, בה יוחלט על העונש.

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול עמית שמחון שחקן הפועל אילת. קובי אליהו
ישוחרר או לא? ברייסי רייט/קובי אליהו

גורמים בהפועל ירושלים נשמעו נחרצים בהתייחסם לרייט: "ברייסי של העונה הוא לא ברייסי של העונה שעברה. משהו בגישה שלו גורם תחושה שהוא מרגיש מעל שאר הקבוצה, וזה דבר שלא מקובל עלינו. היו דברים בהם הרגשנו שהוא קצת מתנשא, כמו לבקש תנאים אישיים משודרגים משאר השחקנים. זה עניין של גישה, ולאחר שאורי אלון כבר הוציא פוסט שאין שחקן מעל הקבוצה, חשבנו שהוא יבין את זה. זה לא מהלך בודד של רייט, זו פשוט ההתנהגות שלו לאורך כל העונה".

במקביל, רייט לא תמיד היה מרוצה ממצבו המקצועי בקבוצה, כשהוא ערך שיחות גם עם דני פרנקו ועם גיא הראל. נראה ששוררים חילוקי דעות לגבי הפעולות שיש לנקוט מול השחקן, כשחלק מהגורמים מציינים שכל האפשרויות נשקלות, כולל שחרורו. אולם יש להדגיש כי ישנם גורמים בכירים המבהירים: "ברייסי הוא אחד השחקנים הכי טובים ויציבים בקבוצה. הוא לא ישוחרר".

בתוך כך, קבוצה כבר חושבים על בניית הסגל לעונה הבאה. לרייט יש חוזה לשלוש שנים, אולם התקריות האחרונות עימו והעובדה כי אינו מסתדר היטב עם הרוטציה ועם יותם הלפרין, שצפוי להמשיך, גורמות לחלק מאנשי ירושלים לשקול ברצינות את שיחרורו בקיץ. במקביל דרווין קיצ'ן ישוב לאימונים אולם גוברים הקולות לשחרר את השחקן , למרות שהוא חתום לשלוש עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully