וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: הצעה לחוזה ארוך טווח עשויה להשאיר את בכר

5.3.2015 / 10:44

איזי שרצקי רוצה לשים סוף לספוקלציות ויקבל החלטה עד סוף החודש. אם בכר לא ימשיך, חסארמה וסילבס ברשימת המועמדים. במועדון אישרו את הידיעה: "בכר ושרצקי ידונו בסוף החודש בעתיד המאמן"

one

איזי שרצקי וברק בכר ייפגשו עד סוף חודש מרץ במטרה להכריע סופית האם המאמן יישאר בקבוצה עונה נוספת. הדיבורים סביב עתידו של בכר נמשיכים כל הזמן ובקרית שמונה רוצים לשים להם סוף. בפגישה בין שרצקי לבכר, המאמן צפוי לקבל הצעה לעונה נוספת אך הבעלים לוקח בחשבון שדבר כזה עלול שלא לצלוח ושהמאמן בסופו של דבר לא יישאר. לפי גורמים במועדון, בכר עשוי להישאר אם יציעו לו חוזה ארוך טווח לכמה עונות, דבר ששרצקי לא נוהג לעשות אך ייתכן שהפעם אכן יעשה כך.

במועדון אישרו היום את הידיעה והוציאו הודעה רשמית שבה נכתב: "לאור חרושת השמועות בנוגע לעניינו של מאמן עירוני קריית שמונה, ברק בכר, ולמען הסדר הטוב, מוצא המועדון להבהיר בזאת כי ברק בכר נמצא במועדון עירוני קרית שמונה מעל לעשור. ברק, גם כשחקן וודאי כמאמן, מוערך מאוד על ידי יו"ר המועדון איזי שרצקי. בשל המטרות החשובות העומדות כעת בפני המועדון, בישורת האחרונה של הליגה, נקבע כי יו"ר המועדון, איזי שרצקי,ומאמן הקבוצה, ברק בכר יוועדו בסוף החודש בכדי לדון בעתידו של המאמן".

בעוד הודיעו במועדון ש"חשוב להבהיר כי ללא כל קשר להחלטה שתתקבל בפגישה זו, ההערכה והכבוד ההדדי שרוכשים הצדדים זה לזה ישמרו תמיד. גם במידה ובסופו של יום יחליטו הצדדים שלא להמשיך יחד בעונה הבאה בטוחנו שדרכו של ברק תיפגש עם המועדון גם בעתיד".

ברק בכר, איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
ימשיכו את הרומן ביניהם? שרצקי ובכר בימים היפים/יוסי ציפקיס

יחד עם זאת, שרצקי מבהיר שבכל מקרה גם אם תהיה פרידה היא תיעשה שלא כמו במקרי עבר בצורה חברית. "אני וברק נשב ונחליט ובכל מקרה לא נריב", אמר שרצקי לוואלה ספורט, "נעשה הכל בצורה חברית, אני מאוד מעריך אותו וגם אם ניפרד זה יהיה ברוח חיובית ובעתיד הוא יחזור אליי". שרצקי באמת מקווה שבכר יישאר בכל מקרה אופציה שסיכוייה גבוהים למדיי. אם בכר לא יישאר, לשרצקי יש כמה מועמדים, ביניהם מאמן קבוצת הנוער סלאח חסארמה ומאמן הפועל רעננה חיים סילבס ששרצקי מעריך מאוד את העבודה שלו, אך מהלך כזה יכול לצאת לפועל רק לאחר אישור של אשר אלון. כמו כן נשקלת האפשרות להחתים מאמן ותיק ובעל שם.

גורמים בכירים בכדורגל אמרו לוואלה ספורט ביממה האחרונה: "איזי אוהב לטפח מאמנים כמו שהוא עושה גם עם שחקנים. הוא עשה את זה עם רן בן שמעון ועשה את זה גם עם ברק בכר. אבל הפעם אם נראה שבכר לא נשאר, נציע לו להביא את דרור קשטן . איזי אוהב אותו מאוד ואולי הוא יסכים ואולי לא אבל אנחנו בכל מקרה נציע לו את זה". בתגובה למחליף אפשרי אמר שרצקי לוואלה ספורט: "אם ברק לא ימשיך יש מספר מועמדים. יש לי זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully