וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין חוששים: עטאא מתקשה לחזור לעצמו מהפציעה בקרסול

5.3.2015 / 10:25

השחקן ממשיך לסבול מכאבים ואתמול לא סיים את האימון והוא בספק לרעננה. "הוא פייטר ענק אבל כואב לו מאוד". בסכנין ידרשו שחקנים תמורת פאס בעונה הבאה אם חיפה תרצה להשאירו

קשרה של בני סכנין ג'אבר עטאא לא סיים אתמול (רביעי) את האימון ובקבוצה חוששים שהוא שוב לא יוכל לקחת חלק במשחק הקרוב של הקבוצה. "ג'אבר סובל מכאבים חוזרים במקום שסבל ממנו מאוד בעבר", הסביר גורם בסכנין, "הוא פייטר ענק ועושה הכל כדי להתגבר על זה אבל ביומיים האחרונים הוא לא סיים את האימון וכואב לו מאוד. צריך לטפל בזה כדי שזה לא יחמיר".

השחקן הצליח להשלים היום אימון מלא, אך בקבוצה עדיין מעמידים בספק את יכולתו ליטול חלק במשחק ומחר כשירותו תיבחן באופן סופי. אם עטאא לא ישחק בסופו של דבר, מי שצפוי להישאר בהרכב הוא הקשר הצעיר סגס תאמבי לצידו של חאמד גנאים כשעלי עוסמאן צפוי לחזור לעמדת המגן הימני לאחר ההשעיה.

עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
עדיין בספק. ג'אבר עטאא/ברני ארדוב

בעניין אחר, בקבוצה רואים את הפרסומים לפיהם אברהם פאס עשוי להישאר עונה נוספת במכבי חיפה, כשבהנהלת המועדון הבהירו שאם פאס אכן ירצה להישאר בכרמל, הירוקים יצטרכו להיכנס איתם למשא ומתן, כאשר סכנין עשויה לבקש שחקנים בתמורה. לוואלה ספורט נודע שבשל העובדה שפאס מחזיק בחוזה לעונה אחת נוספת בלבד, בקבוצה יבקשו לקבל שחקנים כשחלקם יגיעו לא בהשאלה. אחד השחקנים אותם רוצים לקבל בתמורה הם מוחמד כליבאת וכן לקבל לעונה נוספת את מוחמד גדיר כשגם האפשרות של דקל קינן עלתה שוב על הפרק.

"לאברהם יש חוזה לעונה נוספת אצלנו", אמר גורם בהנהלת סכנין לוואלה ספורט, "אם הוא ירצה להישאר בחיפה לעוד עונה והם ירצו אותו אז יהיה צריך להיות פה מו"מ שרק אם יהיו לאחריו הסכמות הוא יגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully