וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רובן ראיוס שוב נפצע באימון, נמצא בספק לקרית שמונה

4.3.2015 / 14:19

שבוע לאחר התיקול עם עידן ורד, הקשר נטש שוב את האימון לאחר תיקול. גוסטבו בוקולי לא התאמן, וגם הוא בספק למשחק. שחקן: "אם לא נעלה לפלייאוף, נוכל לבוא בטענות רק לעצמנו"

one

בפעם השלישית ברציפות לפני משחק ליגה חשוב, רובן ראיוס שוב נפצע. הקשר, ששובץ ברגע האחרון להרכב מול הפועל תל אביב לאור מצבו של איתי שכטר ולא נכלל בסגל השבוע בשל דלקת בגיד, ניסה להתאמן היום (רביעי) עם שאר חבריו, אך לקראת סיום האימון נטש אותו בשל פציעה בקרסול לאחר תיקול עם אייל משומר. ראיוס ייבדק כדי לבחון האם חלה החמרה במצבו, ובשלב זה לא ברור האם ייכלל בסגל לקראת המשחק בקרית שמונה. גוסטבו בוקולי, שסובב את הברך ולא נכלל בסגל, לא התאמן היום וגם הוא בספק למשחק.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוסר מזל. רובן ראיוס/ברני ארדוב

חיפה חידשה הבוקר את ההכנות לקראת המשחק. שחקני ההרכב ערכו אימון קצר יותר. עוד לפני האימון, השחקנים עסקו לא מעט בחישובים מתוך הבנה שההגעה לפלייאוף העליון תלויה בין היתר בתוצאות שישיגו בית"ר ירושלים והפועל רעננה במחזור הקרוב. רעננה תתארח בדוחא, חיפה תשחק למחרת, ובית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב ביום שני. "אם המשחק בקרית שמונה יסתיים בתיקו, ובית"ר או רעננה לא יפסידו, ברור מה יקרה ביניהן במשחק האחרון, כך שזה תלוי הרבה גם בנו", הסביר שחקן בקבוצה. "כמו שאנחנו רואים את התמונה, ארבע נקודות כנראה יספיקו, אבל אי אפשר להסתמך על זה. חייבים לנצח בקרית שמונה, אחר כך נוכל לבוא בטענות רק לעצמנו".

חיפה פתחה את מכירת הכרטיסים לקראת המשחק (ראשון, 20:15) ולקראת הדרבי (מוצ"ש, טרם נקבעה שעת המשחק). המחירים למשחק מול קרית שמונה אחידים (55 שקל, מכירה מוקדמת). לדרבי ינועו המחירים בין 55 שקל ליציע הדרומי ל-95 ביציע הכסף. מנויי היציע הצפוני התחתון יישבו ביציע הדרומי העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully