וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשון מקוי עובר לבפאלו, קיקו אלונסו לפילדלפיה

טרייד מסקרן ב-NFL: הרץ האחורי נשלח לקבוצה של רקס ריאן ולא מרוצה כלל מהמהלך, הליינבקר הצעיר חובר שוב למאמנו בקולג', צ'יפ קלי. דמרקו מארי מתקרב להישארות בדאלאס

לשון מקוי שחקן פילדלפיה איגלס. Lynne Sladky, AP
אחד השחקנים הגדולים שהיו לאיגלס. מקוי/AP, Lynne Sladky

טרייד משמעותי הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NFL: לשון מקוי, הרץ האחורי הכוכב של פילדלפיה, נשלח לבפאלו וזו העבירה תמורתו לעיר האחווה את הליינבקר הצעיר והמבטיח קיקו אלונסו. הטרייד יהפוך לרשמי ביום שלישי הבא, כאשר העונה החדשה בליגה תצא לדרך.

מקוי הוביל את הליגה בנשיאות כדורים בשנתיים האחרונות והוא השחקן עם הכי הרבה יארדים קרקעיים בתולדות האיגלס ונמצא במקום השלישי בטאצ'דאונים בריצה. על פי הדיווחים, השחקן, שנולד בפנסילבניה, כלל לא מרוצה מהמהלך. מנגד, אלונסו, שהיה פנטסטי בעונת הרוקי שלו עם הבילס, אך פצוע לאורך העונה האחרונה, ינסה להשתקם אצל מאמנו מימי הקולג' באורגון, צ'יפ קלי.

* האיגלס ביצעו עוד שני מהלכים הלילה, כאשר שחררו את מגן הפינה קארי וויליאמס ואת הליינבקר טרנט קול. וויליאמס, שהגיע לקבוצה לפני שנתיים מבולטימור מיד לאחר הזכייה באליפות, הסתבך לא פעם בימיו בפילדלפיה ובעיקר זכור כמי שביקר את שיטת האימונים של צ'יפ קלי וטען שהיא מתישה מדי. קול נשלח לחפש לעצמו קבוצה חדשה אחרי עשור במדי האיגלס והגיב בטוויטר: "אין כבוד!!!!!!!".

* אחרי שתייגה את דז בריאנט, דאלאס קרובה לשמור גם על דמרקו מארי. הרץ האחורי, שפרץ במדי הקאובויס בעונה החולפת, הבהיר כי הוא מעדיף להישאר בקבוצה אם היא תצליח להציע משהו שקרוב לדרישות שלו. מארי מסיים חוזה במסגרתו הרוויח רק 1.4 מיליון דולר בעונה שעברה, מקום 23 מבין הרצים בליגה. כעת, הוא צפוי לקבל הרבה יותר. הקאובויס גם הגיעו לסיכום על חוזה חדש עם התופס קול ביזלי, שאמור היה להפוך לשחקן חופשי מוגבל. ביזלי ירוויח 14 מיליון דולר, שבעה מהם מובטחים ,בארבע השנים הבאות.

* ריי רייס הגיע לסיכום מול בולטימור על הסכם פיצויים ויקבל מהקבוצה 1,588 מיליון דולר.

* ג'יימיס ווינסטון ביקר בטמפה ביי אצל הבאקנירס, שמחזיקים בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב ואמר: "אשמח להיות חלק מהארגון הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • לשון מקוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully