וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בתו של אלי טביב הצטרפה ללחץ: עזוב את הכדורגל

3.3.2015 / 12:52

אחרי הלחץ מבת זוגו, עכשיו גם בתו ליהיא לוחצת שיעזוב. בעלי בית"ר ירושלים ינסה לערער על עבודות השירות. הקבוצה הגיבה לביקורת עליו, בין השאר ב"יציע העיתונות": "השנאה לטביב מצד יפי הנפש למיניהם היא הסתה פרועה"

צילום: קובי אליהו

בווידאו: אלי טביב בבית המשפט ביום שני

אלי טביב נתון ללחצים כבדים מצד משפחתו לעזוב את הכדורגל הישראלי בעקבות ניסיון ההתנקשות בו ביום שבת בערב. אם בעבר הייתה זו אשתו דנה שדרשה ממנו להפסיק את המעורבות בענף, כעת גם בתו ליהיא מבקשת ממנו לעזוב. מאז תקרית הירי ביום שבת, הבעלים של בית"ר ירושלים אמר שוב ושוב שהוא ייקח זמן לחשוב על הצעדים הבאים שלו ונראה שהוא יקבל החלטה בתוך כמה שבועות.

מקורב לטביב אמר אתמול (שני) ש"הוא בעולם אחר לגמרי. זה כבר לא אותו הסיפור כמו במקרים הקודמים. יש סביבו צוות אבטחה, קיימים חששות, הוא בבהלה גדולה וממש מנותק מכל שגרת החיים. ייקח זמן לראות איך הכול ישפיע עליו. רק כשהוא ייצא מהטראומה, אפשר יהיה להבין לאן מועדות פניו".

בינתיים טביב עסוק גם בגזר הדין שהוא קיבל אתמול בעקבות הרשעתו בפציעה בנסיבות מחמירות והעלמת ראיות. על איש העסקים נגזרו שישה חודשי עבודות שירות והכוונה שלו הייתה להגיש ערעור מידי, אבל רק אחרי פגישה עם עורך דינו, ציון אמיר, תתקבלנה החלטות כיצד לנהוג.

עו"ד אמיר רתח אתמול בתחילת הדיון אחרי שהפרקליטות הגישה הצהרה של הממונה על עבודות השירות, לפיה טביב אינו כשיר עקב סכנה לפגיעה בחפים מפשע. אמיר אמר לוואלה! ספורט: "השופט הגדיר זאת שערורייה וזה לא פחות מכך. היה כאן ניסיון שפל לנסות להכניס את אלי טביב למאסר בפועל בדרך לא דרך. היה דיון לפני כשבועיים בו התבקשנו להביא מסמך נוסף על מנת שיהיה כשיר, המסמך הוצג וטביב נקבע ככשיר לעבודות שירות. פתאום, עשר דקות לפני הדיון מודיעים לנו אחרת. מזל שהיה שופט מנוסה כמו דניאל בארי. שופט אחר היה עלול ליפול בפח הזה".

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים בבית המשפט עם עורך דינו ציון אמיר. ברני ארדוב
ייפגשו שוב ויחליטו אם להגיש ערעור. טביב ואמיר/ברני ארדוב

ובינתיים, בית"ר ירושלים הוציאה הודעה רשמית בנושא טביב, כשעל פי ההערכות מדובר בתגובה לדברים שנאמרו עליו בעיקר בתוכנית "יציע העיתונות" בערוץ הספורט: "התחושה הרווחת היא שבכמה מכלי התקשורת נעשה ציד מכשפות בכל הנוגע לאלי טביב. לא זכורה לנו התעסקות שכזאת באף אחד מאנשי הכדורגל אשר נחשדו בפלילים, עמדו לדין ואף הורשעו.

"גילויי השנאה מצד כל יפי הנפש למיניהם נגועים בהסתה פרועה כנגד אדם אחד. להזכיר לכולם, על פי חוק במדינת ישראל, יש לאדם את זכות הערעור ומשום מה, כאשר מדובר באלי טביב, הדבר נשמט מזכרון חלק גדול מאנשי התקשורת. אין עושים את ההפרדה בין המשפט אשר דינו הוכרע אתמול לבין ניסיון החיסול בלילה שבין שבת לראשון.

"אלי טביב, לא נחשד בפעילות עם העולם התחתון ולא נחקר על כך, הוא מסר עדות באשר לניסיון לרצוח אותו ובמקום שההתייחסות אליו תהיה כפי הראוי, כקורבן המעשה, מנסים אנשים מסויימים להציגו כאשם במקרה!!! איפה נשמע כדבר הזה. חופש הביטוי לצערינו, מאפשר במדינת ישראל את סילוף ועיוות העובדות, העלאת השערות והסקת מסקנות שאין להן קשר ולו מקרי למציאות.

"השימוש באימרה כאילו לכל אחד מבין מביעי הדעות יש מקור (שונה אגב בגרסה) אמין ומהימן, מאפשר את הטלת הרפש המהולה בארס מוחלט כלפי אלי טביב. אמנם אנו רחוקים כמחצית השנה מיום כיפור, אך אף פעם אין זמן לא טוב לחשבון נפש ובקשת סליחה, במקרה הנוכחי, יפה שעה אחת קודם. אנושיות היא התכונה שכולם בעמנו אוהבים להתגאות ולהתהדר בה, במקום הדר וגאווה, נכון יהיה להשיב את המימד האנושי!!!".

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים בבית המשפט. ברני ארדוב
במועדון יצאו להגנתו. טביב/ברני ארדוב

מעבר לעניינים המשפטיים ואלו שקשורים לביטחונו ועתידו, טביב הספיק להיות מעורב בכמה נושאים בבית"ר ירושלים בימים האחרונים ואתמול הוא אישר למכור כרטיסים ב-50 שקלים למשחק הרדיוס של הקבוצה נגד מכבי תל אביב באצטדיון העירוני בחיפה ביום שני הבא. טביב גם שקל להגיע לאימון ולחזק את השחקנים, אך לבסוף ויתר. במועדון אמרו שהבעלים עדיין לא חזר לעניינים והוא בימים קשים מאוד, פיזית ומנטלית. הבעלים אמר שיחליט בימים הקרובים לגבי הגעתו למשחק ביום שני. "זה דווקא רק יכול לעשות לו טוב" אמרו בבית"ר.

זאביק חיימוביץ' עדיין סובל מכאבים חזקים וצפוי להיעדר גם ביום שני. טל כחילה ימשיך לקבל קרדיט בהרכב, בעוד חנן ממן יחזור להרכב על חשבונו של לידור כהן. תומר סוויסה צפוי לקבל דקות משחק רבות יותר במשחקים הקרובים.

עדכון ראשון: 10:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully