וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה ג'ונסון עוזב את יוסטון טקסאנס

3.3.2015 / 10:34

התופס הוותיק קיבל אישור מהקבוצה לחפש לעצמו טרייד ואם לא ימצא כזה, הוא עשוי להיות משוחרר לאחר 12 שנים במועדון. ברנרד פולארד שוחרר מטנסי, הניינרס יבחנו כוכב ראגבי אוסטרלי

אנדרה ג'ונסון שחקן יוסטון טקסאנס. Donald Miralle, GettyImages
יחפש לעצמו מקום לגמור בו את הקריירה. ג'ונסון/GettyImages, Donald Miralle

אנדרה ג'ונסון עומד להיפרד מיוסטון. אחרי 12 שנים, במהלכן הפך התופס לפנים של המועדון הטקסאני הצעיר, קיבל ג'ונסון הלילה (בין שני לשלישי) אישור מהמועדון לחפש לעצמו טרייד. השחקן הוותיק הבין, לאחר העונה הבינונית ומטה שחווה, שתפקידו עומד להתכווץ עוד יותר ובשל כך, הוא דרש מהמועדון טרייד, או שחרור.

"זו הייתה תקופה נהדרת, אבל הגיע השעה לכך", אמר סוכנו של ג'ונסון, "בעולם הספורט, יש 'חיי מדף', תקופה מסוימת לשחק והוא רוצה קבוצה שתוכל להיאבק על הסופרבול". בחוזה של ג'ונסון יש עוד שנתיים והוא אמור להיות המשתכר הגבוה ביותר בטקסאנס בעונה הקרובה. הוא כבר הספיק לפרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטון עם מיטב הרגעים שלו במדי יוסטון ולצדו כתב: "תודה לך יוסטון, על 12 שנים נהדרות. תודה מיוחדת לאוהדים, שתמכו בי לאורך כל הקריירה".

* הסייפטי ברנרד פולארד, שהיה פצוע לאורך רוב העונה האחרונה בגיד האכילס ושיחק רק בחמישה משחקים, קיבל הודעה מטנסי כי הוא משוחרר. פולארד, ששיחק בעבר בקנזס סיטי, יוסטון ובולטימור, שם זכה באליפות, יחפש לעצמו בית חדש כעת.

* כוכב הראגבי האוסטרלי, ג'אריד האיין, ינסה את מזלו ב-NFL ויגיע למבחנים בסן פרנסיסקו פורטי ניינרס. האיין בן ה-27 נבחר לשחקן העונה בליגה האוסטרלית ב-2014 והודיע במסיבת העיתונאים שכינס כי הוא בחר בניינרס על פני דטרויט וסיאטל, שתי קבוצות נוספות שרצו לבחון אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully